ellers ryktes det om at det er lyd i Vestfossen
hehe ....
Ja, har nå har jeg gitt denne Aleph-J'en et par timer. Den har blitt god og varm, og det løsner skikkelig
Første timen gikk med linje ut fra BAT'en inn til subene på Mezzo. Nivå på bass og resten ble feil skjønte jeg, så jeg byttet og lot Aleph-J styre alt. Og nå blei det fart i sakene. Frua som gjerne trekker til et annet rom og leser, strikker, ser på TV, redigerer fotgrafier, kommenterte dette også. Lyden ble fullere var kommentaren
.
Har testet endel forskjellig musikk. Mye musikk som jeg vet har god trøkk og at kildematerialet er på topp.
Blues og rock og alt jeg har spillt tidligere av gode produksjoner låter nå mye bedre, mer dynamikk, mer drive, mye tøffere.
Og det er tøff lyd jeg skal ha. Er proghue av natur, avogtil metallhue, men når du blander dette og får progmetall så skal det låte beintøfft, ellers er det liksom ingen vits.
Og tøfft har det blitt.
Finlytting på jazz'ens oppløsninger og timinger kommer senere. Rekker ikke igjennom alt på en dag.
Aleph'en jeg har fått i hus er dønn tyst, ikke et pip...
Dette er bra håndverk, ingen tvil om det. Nelson Pass har skjønt det, LMC har skjønt det og nå har jeg også skjønt det. Power er viktig.
Priser meg lykkelig nå for at jeg er så lite sta, at jeg ennå er istand til å ta imot gode råd av folk som LMC
Det trøkker godt her. og jeg er litt euforisk i dette med å bare spille høyere. Sitter bare og gliser over følelsen dette gir
.
Burde egentlig tatt en "tredagers" nå for å kunne kost meg skikkelig.
Største problemet nå er å bli kvitt Welborne-blokkene, de spiller bra, men det er litt sært med 2,5watt og potensielle kjøpere finnes omtrent ikke.
Nå blir det noen timer og dager fremover med innspilling, og nye inntrykk vil sikkert melde seg.
Skriver litt om endringer og inntrykk i tråden her underveis.