Tak Sluket. Jeg har gjort mig lidt "umage"., Har prøvet å gjøre det lidt pænt Har taget mig laaaaang tid da der har været nogle problemer.Se der ja - noget der ligner en forstærker!
Det var dumt. Nå som alt ligger så bra på plass. STOR forbedring fra forrige layout!Desværre virker softstarten øverst til venstre ikke. Har sat 2 softstart i serie og nr. 2 virker ikke. Den tænder ikke. Nu skal jeg vente 3 uger på nye.
Så jo ryddig og fint ut....Vis vedlegget 368185 Ene monotrin færdigt og det andet 98 % færdigt.
Det må være fordi mine elinstallationer er lavimpedant Desuden er der 15 AFastblow sikringer på printet. På vores klubforstaerker har vi også 2 da det kræver noget når 270000 uf skal lades op til 84 vdcTrodde det holdt med en PowerOne så har du alt du trenger !
Der er faktiskt ikke mye. Udgangstrinnnet har 24 stk 2700 uf. men det er omtrent 115 Vdc.Sikringerne er problemet. De er fastblow. Kan ikke finde slowblow.Trodde poweret ble tregere av så mye kapasitans...det er.muig å ha for mye
3x4 kvadrat ud til tavlen.Tror ogsa man kommer til en grense der uF bli overflødig, ivertfall håper jeg det
Hvorfor er dine instalasjoner SÅ lavimpedante da ?
Hehe du har vel også rigeligt. Efter min mening giver det mere ro mindre fnidder.Tror ogsa man kommer til en grense der uF bli overflødig, ivertfall håper jeg det
Ja jo jeg har da litt, sånn mellom 60-100 tusen uF pr kanal med 40-48 stk søte små kondiser. Blir vel lavimpedant det ogsåHehe du har vel også rigeligt. Efter min mening giver det mere ro mindre fnidder.Tror ogsa man kommer til en grense der uF bli overflødig, ivertfall håper jeg det
bambado jeg stoler ikke på alle mulige idioter på diverse forums som hverken har referencerne i orden eller den fornødne viden om hvad man skal lytte efter.Ja lang tråd på diyaudio bl.a. der en diskuterer mengde uf i kretser. Er ikke nødvendigvis at jo mer jo bedre.
Jeg prøver med en så. Hvis smd sikringerne går så er det problematisk da holderne er svage og let går i stykker ved skifte af sikring.Trodde det holdt med en PowerOne så har du alt du trenger !
Tak men nogen må jo synes det var noget godt ved forrige layout da den er solgt til et verdenskendt firma inden for Branchen.Det var dumt. Nå som alt ligger så bra på plass. STOR forbedring fra forrige layout!Desværre virker softstarten øverst til venstre ikke. Har sat 2 softstart i serie og nr. 2 virker ikke. Den tænder ikke. Nu skal jeg vente 3 uger på nye.
Så du mener 800R2 med nye kondiser v hver transistor og bytte av de to motstander gjør de bedre en 800L ?Ja det var overaskende hvor meget bedre de er i forhold til alle andre Holton. Samtidig fik jeg intresse for rør i analogdelen til dac. Formandens Buffalo med rørtrin er fantastisk.
Nej det kan jeg ikke præcis afgøre. Mener nok at 800 L er bedst. Men R2 kan blive meget bedre end standard. Det jeg skrev ovenfor var at NXL 1200 LE er way bedre end de andre Holton.Så du mener 800R2 med nye kondiser v hver transistor og bytte av de to motstander gjør de bedre en 800L ?Ja det var overaskende hvor meget bedre de er i forhold til alle andre Holton. Samtidig fik jeg intresse for rør i analogdelen til dac. Formandens Buffalo med rørtrin er fantastisk.
Jeg har et par slike kort som enda ikke er oppgradert
En fra Basel som sendte billederne. Han udbad sig råd og billeder fra mit. Han havde fået adressen af Holton. Nu er jeg ikke en som lytter med øjnene. Ved godt de fleste gør det.Nå ligner det noe! Er det avtageren til "Rats Nest" ovenfor?
Kabinetterne her kan skaffes siger manden i Basel.
Vakkert.
Slår opp telt..
Hehe