Han er ik den første som må give op for en masse spørgsmål fra kundernefortjenesten på DIY kit er sikkert marginal ifht ferdig produkt og tenk all den support!
skjønner ham godt!
mvh
Leif
Får ikke opp linken, er det samme som diy audio store til lavere pris ?Kjøper de samme hos Schuro elektronik. Kjøpte netop disse til den næste NXV 1200
http://vod.ebay.co.uk/vod/FetchOrde...mentstatus=&hm=uk`1d72f+bf=6&carttype=service
Sorry det er sikkert bare mig som kan se det.Får ikke opp linken, er det samme som diy audio store til lavere pris ?Kjøper de samme hos Schuro elektronik. Kjøpte netop disse til den næste NXV 1200
http://vod.ebay.co.uk/vod/FetchOrde...mentstatus=&hm=uk`1d72f+bf=6&carttype=service
Sorry har ik set det. Ser på det lidt senere. Er netop hjem fra arbejde.Godt så, spurgte tilsyneladende for meget...
Kan du ikke bruke FW eller KW ? Mouser har det ivertfallHej, findes 1000 uf Nichicon FG i 100v?
Spørger, fordi jeg ikke kan finde dem og i følge datasheet er den største værdi i 100v 470uf.
Duelund hvis det går med de anvendte apparater. Ellers DH labs Finsølv kabel med opskummet teflon til XLR.Hej, ja den ser heftig ud ;0)
Takker for infoen. Nu har jeg også et Odin kopi strømkabel, hvordan synes du at det er
og har du prøvet at sammenligne det med Svens wireworld?
Hvad bruger du af rca kabel?
Det er rigtigt det er FW. Synes ellers de er noget kedelige.Jo, det bliver nok FW og det må jo også være den Erlend bruger ;o)
Denne forstærker lyder nu så godt at jeg vil betegne den som et rent mirakel. Det gjorde den bestemt ikke i begyndelsen. Der blev foretaget en del ændringer i strømforsyningen.Vis vedlegget 313461 Vis vedlegget 313462 Cerafine lytterne er mere end dobbelt så store som Panasonic M. Skiftet serie modstande mellem driver og udgang. Tilført 1000 uf Nichicon. Desuden ICEL ren polypropylene 100 nf. Nu må jeg vente til ven kommer hjem fra påske så han kan fjerne de 12 stk. Panasonic M fra det andet trin. Han har specielt proff udstyr til at suge tinnet ut.
Nej 800 L. Lyder som en kæmpe stor rørforstærker. Noget i retning AR 610 monblokkkeneEr det på siste 500L du snakker om her ?
Nej ikke helt. Har faktiskt også 2 andre færdige forstærkere og 2 godt på vej. Tager lidt fri fra arbejde for tiden. Desuden påtænker jeg å skifte fag til byggebranchen. Min søn har eget firma og arbejder i Ålesund området. Tænker på at hjælpe ham i det nye år.Du ligger ikke på latsiden med byggingen du heller ser jeg
Det blir jo ikke langt unna herNej ikke helt. Har faktiskt også 2 andre færdige forstærkere og 2 godt på vej. Tager lidt fri fra arbejde for tiden. Desuden påtænker jeg å skifte fag til byggebranchen. Min søn har eget firma og arbejder i Ålesund området. Tænker på at hjælpe ham i det nye år.Du ligger ikke på latsiden med byggingen du heller ser jeg
Nej ikke helt. Har faktiskt også 2 andre færdige forstærkere og 2 godt på vej. Tager lidt fri fra arbejde for tiden. Desuden påtænker jeg å skifte fag til byggebranchen. Min søn har eget firma og arbejder i Ålesund området. Tænker på at hjælpe ham i det nye år.Du ligger ikke på latsiden med byggingen du heller ser jeg