Sandsynligvis sælger jeg bare denne. Ellers har jeg en defekt Linn til 500 kr som option.Noen planer for platespiller?
Av det kan hurtigt blive omfattende. Spørgsmål besvares hvis jeg har tid.Mange fine bygg her, Drossel!
Kanskje du kunne legge inn en linje med beskrivelse i tillegg til bildene også (for oss som ikke automatisk ser hva alt er, eller hvilke modifikasjoner du har gjort)?
Ældre Krell som fik forkortet og forenklet signal vejen. Nye og bedre elektrolytter. Forbedrede modstande og fjernelse af dårligt lydende film kondensatorer. Ekstern forsyning fik skiftet helt defekte elektrolytter som følge af varme påvirkning. Kraftigere og forenklede strømveje på undersiden af printet.
Tak for interessen.Hei!
Hvordan går det med den nye Sabre dac'en din? Fungerer den fint?
Du må gjerne legge ut noen bilder med litt forklaringer om hvordan den nye DAC'en din er konstruert og hvordan du har modifisert den (for det regner jeg jo med at du har). Interessant å høre hvilke lytteerfaringer som du har gjort deg underveis.Alletiders bedste lyd. Lundahl 1684 og Balanced Bride Off Zen (i seperat kabinet ) som analog del. Intet analogt potentiometer. Sælger nok Buffaloen som også er blevet rigtigt god. Vandt i en duel med en Wadia med 4 paralelle 1704 i hver kanal.
Forstærkeren var rigtigt god i bund og nedre mellemtone. Efter mod med Spraque Orange drops direkte på utgangs transistorerne foretrækker jeg klart denne for Holton. Mellemyone og diskant som gode rør og bassen er bedre end Holton. Bedre defineret og noget mere korrekt fylde.
hvilken spenning kjører du L 20 på? står at den kan kjøres fra 10-70v
mvh
Leif
Ja. Hva pokker skal vi med disse ingeniørene!Vis vedlegget 245098 Egentlig er bare opgaven at finde hvorfor den balancerede indgang ikke virker i den ene kanal. Ic kredse på balanceret ind . Hvorfor spare sådan et sted når der er brugt så mange ressourcer ellers. Idiotiske ingeniører som intet aner om lyd.
Lige præcis den jeg tænkte. Måske en tyk kobberplade eller jern.eller kan det være en av de ukapslede rinkjerner på bakveggen?
enig, utrolig lite servicevennlig
mvh
Leif
Aner ikke om det har været der altid. Er du totalt ignorant elller hvad. Jeg skriver SNO dem sammen og i en bue væk fra trafoen. Prøv nu at droppe din overdrevne antagonistiske attitude.Dersom støyen har kommet (ikke vært der alltid) tipper jeg det er en komponent som er årsaken.
Da vil det ikke hjelpe med sølv eller teflon. Ikke linolje heller.
Look whos talkingEr du totalt ignorant elller hvad. Jeg skriver SNO dem sammen og i en bue væk fra trafoen. Prøv nu at droppe din overdrevne antagonistiske attitude.
Antakelig (trodde det var det som var problemet)Ok Cobra men ville det ikke mere vise sig som hum end støj ?