Aurora
Æresmedlem
Kanskje på tide med en ny betegnelse i bransjen... "Heavy End"...??
Ser flott ut!
Ser flott ut!
Jeg kjøpte meg et par små bilhøyttalere fra Biltema for å ha til testformål. Svir jeg en slik, kvalifiserer det ikke til mye banningJeg køber et sæt billige højttalere for fremtiden. På fredag 400 dk.kr.
Næsten færdig med en mere. Spekulerer på hvad som er bedst. Brokobling eller biamping. Brokobling giver 600 W. Biamping 2 x 150 W i hver kanal. Bias er høj.Tak Aurora. Vis vedlegget 507598
Faktisk er det blevet en noget analytisk lyd nu. Tror jeg bliver nødt til å korrigere med gulvtæppe. Men er absolut på rette vej.
Det er for vildt hvad den her forstærker kan.Vis vedlegget 514774
Eminent og da især sammen med ovenstående dac. Som det bedste fra rør og transistorerne kombineret. Ess 9038 Pro er på et helt andet niveau end forgængeren. Bemærkel spolerne. De fjerner virkeligt mye rippel.Dacen har Burson V6 Classic.
Tak men enclosure etc. Is Bought finished. IT is how IT is done inside that matters.Flotte byggverk!
Tanks but enclosure is Bought finnished.Flotte byggverk!
Selvsagt.Tak men enclosure etc. Is Bought finished. IT is how IT is done inside that matters.Flotte byggverk!
Vildt jeg fik det meget billigere end de ca 1000 dollars som først blev forlangt. 576 incl Shipping.https://www.aliexpress.com/item/WAN...pm=a2g0s.13010208.99999999.260.11a33c004nfEcZ
Har bestilt et sådant. Fremtiden fortæller til hvad.
Forstærkerne blev solgt til en som havde Accuphase 300 W monoblokke før. Han var helt vild. Fik dem kl 23 og kl 0.30 havde han betalt. Nu skal jeg igang med et sæt monoblokke mere med højere spænding fra 2 x 41 VDC til 50 VDC. Får større og mere effektiv køling.Vis vedlegget 508979
Krell monoblokke nu med 250 kr tænd sluk knap (moment). Kan tåle 1.000.000 aktiveringer. I virkeligheden lyser den runde ring mest blå.
Dette oppsettet her skulle jeg likt å høre på - også gjerne visst mer om teknisk sett. Går ut i fra at bassene også får med seg nok mellombass?!Dipoler med elektronisk delefilter. First One Large som jeg har lavet. Rumkorrigeret og det var en fantastisk live fornemmelse.
Bygger den om F 5 er for vanskelig å justere. Den har stået i et skab i mange måneder. Tog den frem da jeg ville låne den ud . Måtte opgive. Var over 400 mvh DC på den ene utgang. Tager skidtet ud da den er for vanskelig å justere. Har bestilt Aleph 3 Selvbyg kit. Der er ingenting som skal justeres. De kommer i Kabinettet istedet for. F 5 V 3 ryger i affaldet.Hei
Du lyver, ikke sant ? Skal jeg gjenta dine tidligere kommentarer om Pass amps ?Nu spiller den og det er meget imponerende.
N.B Du har glemt å fjerne plastikken på elektrolyttene
Ellers: Gratulerer med ditt (første ?) First Watt bygg . Kvitt brummingen nå ?
Mvh.
Johnny