For dem som har facebook. Se dette ufatteligt smukke delefilter som Pablo Pass har kreeret til sine højttalere. Det har taget ham flere år at få så smukt. Se også hans Pass forstærkere. Jeg er ikke sikker på om han er søn af Nelson Pass.
Oooh så ikke bra ut,men god bedringVil sige at det ikke er efter en ulykke. Deformitet som har udviklet sig over årtiers stående arbejde.
Om en måneds tid bliver det næste fod.
Han har allerede sendt. Bliver spændende på prøve.Så er det at Sjøstrøm kommer med en opgraderet version af sin super buffer. Super båndbredde og uden modkobling. Jeg har bestilt men han kan ikke levere før om et par måneder desværre.
Altså igår forstuvede jeg foden ved et arbejdsuheld ved totalrenovering af min lejlighed. Ligger med foden op og kan ingenting. Highfi er totalt på standby de sidste tre måneder og et stykke frem.Bliver ikke mye DIY i øjeblikket. Fodoperationer en af gangen. Uarbejdsdygtig 3-4 måneder.
Vis vedlegget 792250 Får kærlig pleje hos mine børns mor. Vis vedlegget 792250
Ud fra dette foto må man mene manden ikke kan høre noget som helst over 10 Khz
Absolut gehør havde manden.Ud fra dette foto må man mene manden ikke kan høre noget som helst over 10 Khz
Du har retJeg synes ikke, at i er særlig respektfulde.
Der er sikkert ingen tvivl om at vore hjerne hjælper os lidt her.Lassencaad jeg mener at ældre menneskers hjerne tildels er istand til at kompensere for hørselstab.
At jeg ikke har taget det i brug skyldes et langvarigt bygge renoveringsprojekt og diverse stress af anden art.God søn du har.
Så er vi 2
Grattis med det Drossel , det såg fint og lyst ut i leilihheten , det er i danmark det ?
Trenger du nødstrøm?Festool SYS-PowerStation SYS-PST 1500 Li HP online
Festool SYS-PowerStation SYS-PST 1500 Li HP ➜ Højeffektpotentiale ✔ Pålidelig ✔ Kompatibel ✔ Al information direkte fra producenten ➨ www.festool.dkwww.festool.dk
For godt til å være sandt?