bambi
Æresmedlem
Nå begynner det!
Ingen som har tid til å sitte på dette onlineasylet når det er boksekveld med the homecoming queen på TV?Tydeligvis ingen som ser på...
Tusen takk, det var da fryktelig snilt av deg, da!Men for all del, jeg skal ikke nekte dere andre å se på, det er ikke det.
Bare hyggelig!Tusen takk, det var da fryktelig snilt av deg, da!Men for all del, jeg skal ikke nekte dere andre å se på, det er ikke det.
Helt enig med deg i alt dette.Det blir en avsporing, dette. Cecilia er ei fantastisk flott dame. Sterk og sunn, uredd, ambisiøs og målrettet, og usedvanlig vakker, av akkurat den grunnen.
Skjønner det veldig godt, jeg. Selv om jeg personlig har gått så langt som å ta inn på hoteller på åttitallet for å få sett en bestemt kamp.Helt enig med deg i alt dette.Det blir en avsporing, dette. Cecilia er ei fantastisk flott dame. Sterk og sunn, uredd, ambisiøs og målrettet, og usedvanlig vakker, av akkurat den grunnen.
Men sporten og det som følger blir for meg litt som det Baluba skrev i Nikab debatten, man er både "mot forbud og mot påbud", om du forstår meg? Lett splittet på en måte.
"Nye fascinasjon med kampsport" Norges interesse for den enkelte sport (også kampsport) er vel avhengig av egene utøveres suksess. Derfor har vel ikke kampsport generert særlig interesse siden Ole Klemmetsen, Steffen Tangstad, og lenge før det Otto Von Porrat.Det blir en avsporing, dette. Cecilia er ei fantastisk flott dame. Sterk og sunn, uredd, ambisiøs og målrettet, og usedvanlig vakker, av akkurat den grunnen.
Men jeg deler Spiralis' bekymring for vår voldsomme og ganske nye fascinasjon med kampsport. Jeg er langt fra sikker på at det er et sunnhetstegn, for å si det sånn. Kanskje best å ta det i en egen tråd....
Da må man heller forby oldboys- og bedriftsfotball.Bare hyggelig!Tusen takk, det var da fryktelig snilt av deg, da!Men for all del, jeg skal ikke nekte dere andre å se på, det er ikke det.
Nei seriøst. Jeg er i utgangspunktet ganske så liberal og liker ikke forbud og påbud, selv om det av og til ( ofte ) er vanskelig å være prinsippilellt liberal i dagens samfunn.
Av og til må man trekke en strek og si hit men ikke lenger, men det er ikke i forhold til boksing for meg i alle fall.
Det var det mest idiotiske jeg har lest på lenge.Rivjern eller slugger?
Veit ikke jeg - har jaffal ikke noe med en kvinne å gjøre.
Blir kvalm jeg.
Lykke til til den fjotten som skal kjøre henne på tjukka, slik at hun får klemt ut den stakkars ungen.
Vi lever i et fritt land enn så lenge så du behøver ikke være redd for at noen vil komme til å tvinge deg på henne!Rivjern eller slugger?
Veit ikke jeg - har jaffal ikke noe med en kvinne å gjøre.
Blir kvalm jeg.
Lykke til til den fjotten som skal kjøre henne på tjukka, slik at hun får klemt ut den stakkars ungen.