wilbur-x skrev:Har en kollega som stadig henviser til Norol-stasjonen ved vei-forklaringer..
I vår familie bruker vi navnet Gulfen når vi mener Kongsvinger Gjestegård. Var Gulf bensistasjon der på 70 tallet...Og ja, jeg har skjønt at jeg ER gammel ;DZomby_Woof skrev:wilbur-x skrev:Har en kollega som stadig henviser til Norol-stasjonen ved vei-forklaringer..
Oooohh... Jeg kan fortsatt finne på å henvise til Fina på Tårnåsen enda. ;D
Gudskjelov - da er jeg bæl-ung!!Palace skrev:Du skjønner du er gammel når du synes retro hi-fi er pent
I Kopervik tror jeg alle fortsatt bruker stedsnavnet Fina-svingene, og jeg tror pinadø at de fleste kaller Shell-stasjonen som ligger der Fina også.Zomby_Woof skrev:wilbur-x skrev:Har en kollega som stadig henviser til Norol-stasjonen ved vei-forklaringer..
Samme her - og takk for det!!united59 skrev:Alltid vært gammel jeg. :-\TTmania skrev:...når du ikke liker Halloween ;D
Ikke det dummeste å gjøre - spille kassettspiller altså!!Karma skrev:Jeg tenkte å skrive: "Når du fortsatt spiller på kassettspiller"... :JanR skrev:Fan ta, da er jeg gammelSuper skrev:Når du spiller vinyl og cd, og ikke bruker wimp og spotify.
/jan
Hun er sikkert fortsatt nobel.VilhelmW skrev:ER han død?? Hva med kona??pengesluk skrev:- når det har gått deg hus forbi at Nobel er død..
Jeg har nok ant det en stund, men har ikke snufs villet innrømme det hulk for meg buhuu selv. Men etter at denne hersens tråden kom, har det ikke vært noen vei utenom :'(. Men pyttsan, livet går videre uten meg. Vræl.baluba skrev:I Kopervik tror jeg alle fortsatt bruker stedsnavnet Fina-svingene, og jeg tror pinadø at de fleste kaller Shell-stasjonen som ligger der Fina også.Zomby_Woof skrev:wilbur-x skrev:Har en kollega som stadig henviser til Norol-stasjonen ved vei-forklaringer..
Vi som har bodd i Bergen i mange år kaller fortsatt Bergen Gjesthus og puben der for Rica.
Skjønte du det først nå, Steinar?
Leeds?BT skrev:Når du håper å oppleve før du dør at favorittlaget ditt skal rykke opp flere ganger for så å dominere premier league.
F. eks.65finger skrev:Leeds?BT skrev:Når du håper å oppleve før du dør at favorittlaget ditt skal rykke opp flere ganger for så å dominere premier league.
Da er du ikke gammel, bare priviligert.Steinar_Lund skrev:...når man søker om førtidspensjonering, slik jeg gjorde i forrige uke ;D
Takk Ja jeg følte meg nesten slik da jeg sjekket med NAV hva jeg kunne vente meg. Jeg ble overrasket over hvor mye det var snakk om. Jeg sjekket med NAV tre ganger, snakket med tre forskjellige kundebehandlere, og fikk, nei ikke tre, men ett og samme svar. Både når det gjaldt utbetaling 62-67 år, og etter 67. Og på toppen av det hele kan jeg tjene så mye penger jeg vil uten avkorting i pensjonen.BT skrev:Da er du ikke gammel, bare priviligert.Steinar_Lund skrev:...når man søker om førtidspensjonering, slik jeg gjorde i forrige uke ;D
Åjoda. Gi tål. Før eller siden dævver vi.BT skrev:Desserten vil ingen ende ta....
Noe knekkebrødlingnende greier med pepret kjøttdeig og knuste tomater. Merksnodige greierpengesluk skrev:Hva er Taco?
Kan med hell serveres slike gjesterpengesluk skrev:Ååå... søppel altså!
HEHE ser du ikke hvem det er bilde av? MEG! spiser tacoSteinar_Lund skrev:Såså.
Håper ikke Vidar P leser denne tråden, for da blir han lei seg.
Til hans ære legger jeg ut denne linken:
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,45117.0.html
Åja. Jeg syntes nok det var noe kjent65finger skrev:HEHE ser du ikke hvem det er bilde av? MEG! spiser tacoSteinar_Lund skrev:Såså.
;DSteinar_Lund skrev:Åja. Jeg syntes nok det var noe kjent65finger skrev:HEHE ser du ikke hvem det er bilde av? MEG! spiser tacoSteinar_Lund skrev:Såså.
Men hvis du med dette prøver å invitere deg selv på taco, henvender du deg til en gal mann. Prøv Vidar P ;D
Da blir det reise på første klasse rett inn perleporten unten kontroll, tenker jeg...Steinar_Lund skrev:Åjoda. Gi tål. Før eller siden dævver vi.BT skrev:Desserten vil ingen ende ta....
Helt klart. En viss stil må man ha. Til siste slutt.BT skrev:Da blir det reise på første klasse rett inn perleporten unten kontroll, tenker jeg...Steinar_Lund skrev:Åjoda. Gi tål. Før eller siden dævver vi.BT skrev:Desserten vil ingen ende ta....
65finger skrev:Kan med hell serveres slike gjesterpengesluk skrev:Ååå... søppel altså!