Bytter ut Primare SPA21 med Pioneer LX-60 og en stereopre og effekttrinn.
Er nesten 100% sikker på at jeg kjøper Parasound NC 2100 hvis jeg ikke får ett bra tilbud på en forforsterker
Blant Stereopre har jeg funnet:
Parasound NC 2100
Primare PRE 30
Arcam C31
Den må ha prosessorinngang!
Jeg vil kunne bruke sub både til film og musikk, så det må være koblet til stereopre.
MEN
Har også tenkt å evt bare koble til MiniVee til stereopre via Rec Out, og en eventuell SVS elns koblet til reciveren.
Av effekttrinn har jeg funnet:
Xindak XA 8800MNe
En fra HFC sa at Primare A33.2 har nettopp kommet til landet, og vil ligge veil 16.995.
Vincent SP - 993 ??
Liker Primare lyden, men jeg vil prøve noe nytt nå. Lurer litt på om Vincent ville vært en bra kombinasjon.
Ellers er Hegel H200 en mulighet siden den har prosessorinngang og et veldig bra forsterkertrinn.
Dette skal brukes med Dynaudio Focus 140
Skyt gjerne inn med forslag til andre komponenter!
Er nesten 100% sikker på at jeg kjøper Parasound NC 2100 hvis jeg ikke får ett bra tilbud på en forforsterker
Blant Stereopre har jeg funnet:
Parasound NC 2100
Primare PRE 30
Arcam C31
Den må ha prosessorinngang!
Jeg vil kunne bruke sub både til film og musikk, så det må være koblet til stereopre.
MEN
Har også tenkt å evt bare koble til MiniVee til stereopre via Rec Out, og en eventuell SVS elns koblet til reciveren.
Av effekttrinn har jeg funnet:
Xindak XA 8800MNe
En fra HFC sa at Primare A33.2 har nettopp kommet til landet, og vil ligge veil 16.995.
Vincent SP - 993 ??
Liker Primare lyden, men jeg vil prøve noe nytt nå. Lurer litt på om Vincent ville vært en bra kombinasjon.
Ellers er Hegel H200 en mulighet siden den har prosessorinngang og et veldig bra forsterkertrinn.
Dette skal brukes med Dynaudio Focus 140
Skyt gjerne inn med forslag til andre komponenter!