Jeg gjorde en sammenligning av mine John Blue 3 og mine etterhvert eldre Dynaudio audience 42. Det var liten tvil om at sistnevnte gikk seirende ut! lyttet kun ved normalt lydnivå. Brukte og min samboer som sannhetsvitne.. Hun har meget gode ører
.
Jeg har fått noen tips om modifikasjoner på JB 3 som vil kunne åpne dem opp litt mer, men foreløpig er dem urørte. Hadde egentlig trodd jeg hadde fått et annet resultat... Sier bare noe om den supre kvaliteten til Dynaudio. JB3 kommer uansett til å bli stående da jeg primært bruker dem på pc'anlegget. Da jeg gjorde testen var de begge koblet opp på hovedanlegget.
Dynaudio står svært høyt på listen når jeg vil vurderer nye hovedhøytalere igjen... Men er og nysgjerrig på Klipsch da dem er vesentlig lettere å drive og har mange tilhengere her på forumet. Har desverre hørt at DA og Naim ikke er beste komboen. Naim er et merke jeg er litt nysgjerrig på. Samtidig er jeg åpen for exprimenter med bygging av klasse D forsterkere... Ja, jeg sliter med abivalens.. :
.
Grattis med nye høytalere Destiny
.