Da har de kommet med en ny AIR Control, men desverre er det bare snakk om en beta-versjon.
AIR Control
Support - Air Control | TC Electronic
MVH
KOL69
"Blodstrupmoen" hadde dem for salg her inne for noen uker siden. Vet ikke om de ble solgt, men de ble i alle fall borte ganske raskt. Kanskje du burde kontakte han? Blir bare mer og mer glad i mine. Såpass lite som jeg får anledning til å spille musikk i stua, er det mulig de først nå er skikkelig innspilt, etter vel tre år.Jeg hørte Special Twenty Five på en av de første messene i Horten, for noen år siden. Tok meg ti femten sekunder å spontant erklære; dette er jaggu en av de få høyttaler konstruksjoner som er helt faseriktige.
Fatter ikke, forresten, at de ikke produserer disse lenger. De spiller magisk og vesentlig ut over sin egen størrelse, med masse forsterkerkraft bak. Ser etter de som brukte, av og til, men alltid med negativt resultat.
Har også prøvd Brystons forrige integrerte forsteker på Special 25. Klarte ikke helt å gi samme tyngde i lyden som 4BSST, syntes jeg, men absolutt godkjent likevel.
Har fortsatt mine SP 25. Har også Confidence 5, Sapphire og 2 stk sub 600. Kan vel si at jeg liker Dynaudio."Blodstrupmoen" hadde dem for salg her inne for noen uker siden. Vet ikke om de ble solgt, men de ble i alle fall borte ganske raskt. Kanskje du burde kontakte han? Blir bare mer og mer glad i mine. Såpass lite som jeg får anledning til å spille musikk i stua, er det mulig de først nå er skikkelig innspilt, etter vel tre år.Jeg hørte Special Twenty Five på en av de første messene i Horten, for noen år siden. Tok meg ti femten sekunder å spontant erklære; dette er jaggu en av de få høyttaler konstruksjoner som er helt faseriktige.
Fatter ikke, forresten, at de ikke produserer disse lenger. De spiller magisk og vesentlig ut over sin egen størrelse, med masse forsterkerkraft bak. Ser etter de som brukte, av og til, men alltid med negativt resultat.
De er flotte de C1 altså Får bli neste prosjekt om hvis og menLitt Dynaudiobilder herfra også
Kanskje jeg finner noen som vil bytte sine 260 med mine Vienna....?
Vis vedlegget 294029
Vis vedlegget 294030
Vis vedlegget 294031
mvh
Hvor fikk du fatt på de? Hva måtte du betale. Er på utkikk etter 110 passiv og 140 selv.Dynaudio Focus 110
Jeg fikk kjøpt de brukte av en kar for ca 1 år siden, og de var så godt som nye. Så det sto et sett Focus 110 på sentralen til 6000kr for litt siden. De presterer langt over størrelsen.Hvor fikk du fatt på de? Hva måtte du betale. Er på utkikk etter 110 passiv og 140 selv.Dynaudio Focus 110
Kjempelekre men innspilling er noe kjedelig greier da, bare å smøre seg med tålmodighet ;-)Kjøpte meg de nye Dynaudio Contour S1.4 Limited Edition selv. Står til innspilling nå. Låter bare bedre og bedre
Dette blir knall etter et par tre hundre timer.... Vente vente
Legger ved et bilde i dårlig lys, beklager. Beste jeg får med mobilkamera
Vis vedlegget 294021 Vis vedlegget 294022 Vis vedlegget 294023