Dynaudio's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Ble medlem
    29.11.2015
    Innlegg
    16
    Antall liker
    7
    Sted
    Østfold
    Jøss, her har det skjedd litt siste uken! Må bare spørre - er det noen av dere som bor på østlandet og ikke sier nei takk til lyttebesøk? Av Dynaudio har jeg ikke hørt noe dyrere/større enn mine egne, så det hadde vært helt utrolig å finne ut hva dette merket har å by på videre i high-end klassen!
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Ser dere koser dere og det vil jeg tro med de dyrere og bedre enn min "simple" X32 :p

    Nytt merke for meg i heimen.

    Limer inn et innlegg i min tråd http://www.hifisentralen.no/forumet...er/51480-lovemusikks-hule-22.html#post2188205

    Dynaudio X32 er som sagt ikke innspilt, men fruen borte og vi hører på musikk på lista til hifi+ på Tidal HIFI
    De imponerer virkelig.
    Bass som burde komt fra en mye større høyttaler og alt i alt spiller de som en større høyttaler.
    Lyden er og blitt mye bedre nå etter innspilling på 20-30 timer max.
    Når en tenker på at de må ha 200 timer kan dette bli virkelig moro.

    Var og derfor jeg la de ut forholdsvis høyt priset til 12000, at jeg kanskje vil beholde de en stund så jeg blir vant til Dynaudiolyden, før jeg selger de.
    Overgangen fra Kudos lyd til Dynaudio lyd er jo stor. Og kanskje var det ikke så gale med bytte da jeg savnet strammere bass og mer trøkk?
    Det har jeg nå fått, så da holder. :)

    F.eks Sophie Zelmani - all about you, sattan det låter så forbanna bra. Kraftfult, hi-end osv. :)

    Stor takk til Auditor, for hjelp til å finne dac og kabler til Doxa forsterkeren og Dynaudio høyttalerne.
    Høres ut som å passe perfekt. :)
     
    Sist redigert:
    Ble medlem
    29.11.2015
    Innlegg
    16
    Antall liker
    7
    Sted
    Østfold
    Var og derfor jeg la de ut forholdsvis høyt priset til 12000, at jeg kanskje vil beholde de en stund så jeg blir vant til Dynaudiolyden, før jeg selger de.
    Overgangen fra Kudos lyd til Dynaudio lyd er jo stor. Og kanskje var det ikke så gale med bytte da jeg savnet strammere bass og mer trøkk?
    Det har jeg nå fått, så da holder. :)

    F.eks Sophie Zelmani - all about you, sattan det låter så forbanna bra. Kraftfult, hi-end osv. :)

    Stor takk til Auditor, for hjelp til å finne dac og kabler til Doxa forsterkeren og Dynaudio høyttalerne.
    Høres ut som å passe perfekt. :)
    Nydelig sang, den av Sophie! Hadde du fulgt med på Black friday hadde du fått contour for 13.000! Kanskje litt liten for din smak, men fy som de spiller! Det eneste problemet er at man føler seg tvunget til å oppgradere til matchende forsterker samtidig..
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Var og derfor jeg la de ut forholdsvis høyt priset til 12000, at jeg kanskje vil beholde de en stund så jeg blir vant til Dynaudiolyden, før jeg selger de.
    Overgangen fra Kudos lyd til Dynaudio lyd er jo stor. Og kanskje var det ikke så gale med bytte da jeg savnet strammere bass og mer trøkk?
    Det har jeg nå fått, så da holder. :)

    F.eks Sophie Zelmani - all about you, sattan det låter så forbanna bra. Kraftfult, hi-end osv. :)

    Stor takk til Auditor, for hjelp til å finne dac og kabler til Doxa forsterkeren og Dynaudio høyttalerne.
    Høres ut som å passe perfekt. :)
    Nydelig sang, den av Sophie! Hadde du fulgt med på Black friday hadde du fått contour for 13.000! Kanskje litt liten for din smak, men fy som de spiller! Det eneste problemet er at man føler seg tvunget til å oppgradere til matchende forsterker samtidig..

    Ja er flott den.

    Har ikke penger nå. Vente te skattepenger :p
    Men si meg, disse stativ høyttalerne i den prisklassen, kan en overleve uten sub?

    Ja det er jo det.. hørt Bladelius Thor MKIII er tingen og da koster jo det og hehe.. :)
    Men den gamle Doxa'en SE70 og oppgradert passiv Doxa 012 funker som fy det, og på volum 12 er det høyt og kraftfylt.
    Storkoser meg med kraft og dynamikk. :)
    Kvaliteten på høyttalerne begynner å komme frem også nå, så lover bra dette.
     
    Sist redigert:

    Soojonny

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.03.2010
    Innlegg
    401
    Antall liker
    256
    Sted
    Oslo
    Var og derfor jeg la de ut forholdsvis høyt priset til 12000, at jeg kanskje vil beholde de en stund så jeg blir vant til Dynaudiolyden, før jeg selger de.
    Overgangen fra Kudos lyd til Dynaudio lyd er jo stor. Og kanskje var det ikke så gale med bytte da jeg savnet strammere bass og mer trøkk?
    Det har jeg nå fått, så da holder. :)

    F.eks Sophie Zelmani - all about you, sattan det låter så forbanna bra. Kraftfult, hi-end osv. :)

    Stor takk til Auditor, for hjelp til å finne dac og kabler til Doxa forsterkeren og Dynaudio høyttalerne.
    Høres ut som å passe perfekt. :)
    Nydelig sang, den av Sophie! Hadde du fulgt med på Black friday hadde du fått contour for 13.000! Kanskje litt liten for din smak, men fy som de spiller! Det eneste problemet er at man føler seg tvunget til å oppgradere til matchende forsterker samtidig..

    Ja er flott den.

    Har ikke penger nå. Vente te skattepenger :p
    Men si meg, disse stativ høyttalerne i den prisklassen, kan en overleve uten sub?

    Ja det er jo det.. hørt Bladelius Thor MKIII er tingen og da koster jo det og hehe.. :)
    Men den gamle Doxa'en SE70 og oppgradert passiv Doxa 012 funker som fy det, og på volum 12 er det høyt og kraftfylt.
    Storkoser meg med kraft og dynamikk. :)
    Kvaliteten på høyttalerne begynner å komme frem også nå, så lover bra dette.
    Har selv hatt en super match med Musical Innovation forsterkere og Dynaudio.
    Selv om de nye Dynaudio modellene er oppgitt til å være lettere å "drive" så våkner de mer til liv når det er mer forsterker kraft bak...
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Ja merker det. Litt mer volum så våkner de mye.
    Virker som denne effekten jeg har har store strømreserver for kraft er det.

    Men seff..Bladelius gjør nok susen
     

    Soojonny

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.03.2010
    Innlegg
    401
    Antall liker
    256
    Sted
    Oslo
    Har selv ikke prøvd Bladelius, men det er jo forsterkere med mye kraft og flott byggekvalitet.
    Det er nok en stor oppgradering fra Doxa...
    De effekt trinnene jeg har hatt på Dynaudio har ikke vært oppgitt til så mange Watt, men det har vært kl.A med store strømforsyninger som alle MI-trinn har.
    Har virkelig løftet lyden på alt av Dynaudio jeg har hatt og det begynner å bli noen par nå...
     

    fry

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Innlegg
    801
    Antall liker
    437
    Torget vurderinger
    10
    Til de som er interessert; Soundgarden i Hammersborggata selger ut et demoeksemplar av contour s3.4le til 35k. Valnøtt.
     

    fry

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Innlegg
    801
    Antall liker
    437
    Torget vurderinger
    10
    Er det noen som vet om dynaudio laster høyttalerene som vanlig bassrefleks? Jeg har aldri hørt så detaljert bunn fra en bassreflekshøyttaler før som fra c2. En annen ting er at man kan spille veldig høyt uten at elementene beveger seg noe særlig. Tidligere hadde de kamre innvendig med en variovent osv, men har ikke hørt at de nye har det. Muligens de beste dynaudioelementene bare er så gode, gitt en god forsterker.
    Det er delte meninger om designet hjemme. De er høye og smale, men litt bredere der elementene står. Jeg synes de er veldig fine.

    Det er utvilsomt de beste som har stått i stuen, med rimelig stor margin. Esotar2 er som sagt den beste domediskanten jeg har hørt. Mellomtonen står ikke tilbake for Harbethene jeg har, og det sier litt. Litt mer kropp på strengeinstrumenter på harbethene, men det er svært lite i det. Dynamisk er dynaudioene i en helt annen liga fra 200 hz og ned. I forhold til cremona m jeg hadde innom en liten periode er dynaudioene suverene på alle områder, faktisk.

    Og det viktigste, for meg med broket musikksmak, de er ikke nådeløse mot dårlige innspillinger. De bli aldri pågående eller skrikete, men lar musikken slippe gjennom. Kanskje ikke like sjarmerende som Harbethene, men det er så nærme at det er lite i det. Kanskje Harbethene har en bitte liten fordel med enkle komposisjoner. En kar med gitar eller slikt. Kanskje.

    Også virker de som om de er laget for å være nærmet evigvarende, noe som er beroligende.

    Jeg tror jeg konkluderer med at dynaudio har gjort mye riktig med confidence-serien, så får det heller være enten/eller med designet.
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    fry
    Høres ut som du fortsatt liker sounden fra C2. Det er jo unektelig noe av det bedre.
    Angående design så liker jeg godt Dynaudio. C2 er finere enn Harbethene dine :)
    Synes jeg. Men du vet smaken er som baken og alt det der ;)
    Du har ikke et bilde av dem fra lytteposisjon? Vært kjekt å se oppsettet skikkelig.
    Angående bassen så kjenner jeg igjen mine C1. Utrolig detaljert og sinnsyk kropp
    og dybde. Samt det virker som det ikke tar slutt :) Jeg har ikke hatt behov å
    fyre mine utover smertegrensene for høyttalerne. Det er heller jeg som mener
    det er nok. Men har ikke større rom enn knappe 20 kvm. Så der behøves ikke mye
    sånn sett. Men det er den råeste stativhøyttaleren jeg har hørt når det kommer
    til størrelsen på lyden.
     

    Ivarell

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    103
    Antall liker
    98
    Sted
    Bergen / Sotra
    Hei ??????
    Da ble det igår bestilt helt nye c4 platinum i hvit pianolakk ???????????? Fikk tlf fra Soundgarden idag ,at de var allerede sendt fra fabrikk. Har de nok i hus til neste helg ????????????????????????
    Gleder meg som en unge !!
    Ivar
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.121
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Hei ������
    Da ble det igår bestilt helt nye c4 platinum i hvit pianolakk ������������ Fikk tlf fra Soundgarden idag ,at de var allerede sendt fra fabrikk. Har de nok i hus til neste helg ������������������������
    Gleder meg som en unge !!
    Ivar
    Gratulerer så mye! Dette MÅ du legge ut bilder av! ;) Tror de er veldig flotte i hvit!
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Den dagen Dynaudio kommer med en aktiv C-serie tror jeg mange andre leverandører av så vel høyttalere som forsterkere kan pakke sammen.
     

    Ivarell

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    103
    Antall liker
    98
    Sted
    Bergen / Sotra
    Hei ������
    Da ble det igår bestilt helt nye c4 platinum i hvit pianolakk ������������ Fikk tlf fra Soundgarden idag ,at de var allerede sendt fra fabrikk. Har de nok i hus til neste helg ������������������������
    Gleder meg som en unge !!
    Ivar
    Gratulerer så mye! Dette MÅ du legge ut bilder av! ;) Tror de er veldig flotte i hvit!

    Takk så mye :),og selvfølgelig skal det komme bilder ;-) Har nå spilt på Contour 3.0 i 12 år, så blir greit med en liten oppgradering, selv om 3.0 er ekstremt god :)
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Ivarell Grattis med ny investeringen :) Det der blir vel knall i padden ;)
    Som Spissoy sier, kom gjerne med bilder når de kommer i hus :)
     

    fry

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Innlegg
    801
    Antall liker
    437
    Torget vurderinger
    10
    Hei ������
    Da ble det igår bestilt helt nye c4 platinum i hvit pianolakk ������������ Fikk tlf fra Soundgarden idag ,at de var allerede sendt fra fabrikk. Har de nok i hus til neste helg ������������������������
    Gleder meg som en unge !!
    Ivar
    Gratulerer så mye!! Hvite er nok et klokt valg :)
     

    Ivarell

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    103
    Antall liker
    98
    Sted
    Bergen / Sotra
    Hei ������
    Da ble det igår bestilt helt nye c4 platinum i hvit pianolakk ������������ Fikk tlf fra Soundgarden idag ,at de var allerede sendt fra fabrikk. Har de nok i hus til neste helg ������������������������
    Gleder meg som en unge !!
    Ivar
    Gratulerer så mye!! Hvite er nok et klokt valg :)
    Hadde sorte på prøve , og det var ikke dumt det heller, men tok en sjanse med hvit. Blir mer og mer sikker på valget mitt :) Lurte på spesialfinish , men de skulle ha 25 % ekstra, så det ble uaktuelt..
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Heldiggrisen :) Jeg håper du poster bilde når de er "nakne" og ;)
     

    Kaz68

    Fersking
    Ble medlem
    14.07.2008
    Innlegg
    2
    Antall liker
    3
    Torget vurderinger
    2
    Må vell melde meg inn jeg også. Har contour 3.4 høyttalere nå som jeg er veldig fornøyd med. Gryphon Callisto 2200 sammen med emc1 up passer bra til disse. Har også hatt focus 220 og contour1.4, men ble ikke ffornøyd før jeg fikk 3.4. Har hatt 3.4 i over 2 år nå og har i den tiden noen ganger tenkt å prøve noe nytt, men ombestemmer meg når jeg lytter på dem igjen.
    Hilsen en som elsker dynaudio :)
     

    Kaz68

    Fersking
    Ble medlem
    14.07.2008
    Innlegg
    2
    Antall liker
    3
    Torget vurderinger
    2
    Må Gratulerer Ivarell med nydelige c4 platinum høyttalere :) Må nok bare drømme om slike. ..
    Lyden må jo bare bli helt perfekt tenker jeg :)
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Ivarell Stilig i hvit finish. Så stod de godt til resten av rommet ditt. Er det et dedikert lytterom?
    Er vel noe akustikkplater på veggene eller? Regner med du blir sittende noen kvelder fremover og
    spille inn og lytte ;) Kos ræven av deg, som vi sier i Bergen :)
     

    Ivarell

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    103
    Antall liker
    98
    Sted
    Bergen / Sotra
    De står i stuen. Bor i en 2 mannsbolig. Er eccophon lydplater ja :) Kjenner uttrykket Øyvind, jeg bor jo tross alt i Bergen jeg også ;-) Nærmere bestemt på Sotra :)
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    De står i stuen. Bor i en 2 mannsbolig. Er eccophon lydplater ja :) Kjenner uttrykket Øyvind, jeg bor jo tross alt i Bergen jeg også ;-) Nærmere bestemt på Sotra :)
    Ja ser i du kommer derfra, derfor jeg sa det ;) Du har hvertfall fått deg steike flotte talere i hus.
    Vil anta at disse, som alle Dynaudio, spiller bare bedre og bedre når det nærmer seg 300 timer innspilling.
    Men den som venter på noe godt........ :)
     

    Ivarell

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    103
    Antall liker
    98
    Sted
    Bergen / Sotra
    De spiller faktisk meget godt rett ut fra kassene , men blir vel en 500 - 1000 timer før alt er på plass :) Sånn var det ihvertfall med Contourene mine som jeg har hatt i 13 år....
     

    fry

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Innlegg
    801
    Antall liker
    437
    Torget vurderinger
    10
    Hiver meg på gratulasjonene. Ser meget bra ut!
     

    bjornid

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.10.2007
    Innlegg
    222
    Antall liker
    131
    Sted
    Ensjø, Oslo
    Når jeg ser etter Focus 160 på hjemmesiden til Soundgarden, så finnes de ikke der lenger. Hva kan man spekulere i ut av det tro?
    Er det mulig at det kommer en erstatter/etterfølger for Focus-serien snart?

    Det er forøvrig også opphørssalgs for Soundgarden Majorstua og butikken skal tømmes. Det er noen Dynaudio-tilbud der, blant annet XD200 til 25000.
     

    fry

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Innlegg
    801
    Antall liker
    437
    Torget vurderinger
    10
    Er det noen spesiell grunn til at "alle" hevder at Dynaudio har så lang innspillingstid? Det jeg har sett av Dynaudio har et meget mykt oppheng, dvs gummiring og spideren inni er veldig myke. Jeg kan skjønne det på høyttalere med tøyoppheng, som gamle klipsch, eller andre stive oppheng.

    I mitt hode har jeg alltid tenkt at en høyttaler med mykt oppheng gjerne trenger en forsterker med stålkontroll (høy dempingsfaktor, type enkelte transistor, klasse d osv), mens motsatt, en høyttaler med høy grad av egendemping gjerne trenger en forsterker med lav dempingsfaktor, type rørforsterker.

    Akkurat det stemmer på dynaudio, synes jeg. De trenger litt kontroll, men svarer med en fantastisk gjengivelse når de får det. Jeg skjønner bare ikke hvorfor de trenger så lang innspillingstid som man hører at de gjør. Er det diskanten?

    En ting som er sikkert er at devialet og dynaudio er en helt brilliant kombinasjon. Klart og musikalsk og en kontroll og dybde som er vanskelig å forstå når man ser bestykningen på c2`ene.
     
    N

    nysjerrigper

    Gjest
    tviler jeg på, selve diskanten har ingen spider og kan ikke spilles inn imo. for et par audience jeg hadde var det snakk om noen få timer.. liten forskjell.
    for betydelig forandring etter innspilling har det bare vært snakk om høyttalere som er feilkonstruert i utgangspunktet, pappmebraner med svært høye delefrekvenser osv. Dynaudio er ikke av den typen.. litt guff i noen timer ferdig arbeid.
     
    Sist redigert:
    Ble medlem
    29.11.2015
    Innlegg
    16
    Antall liker
    7
    Sted
    Østfold
    Når jeg ser etter Focus 160 på hjemmesiden til Soundgarden, så finnes de ikke der lenger. Hva kan man spekulere i ut av det tro?
    Er det mulig at det kommer en erstatter/etterfølger for Focus-serien snart?

    Det er forøvrig også opphørssalgs for Soundgarden Majorstua og butikken skal tømmes. Det er noen Dynaudio-tilbud der, blant annet XD200 til 25000.
    Jeg oppdaget det samme i desember og lurte veldig på hva som foregikk. Ansatte på Soundgarden i Fredrikstad påstod at Focus-serien var på vei ut, og at de egentlig utfaser Dynaudio generelt fra sortiment. Derfor heiv de seg på stort salg av Contour s1.4. før jul også :)
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Er det noen spesiell grunn til at "alle" hevder at Dynaudio har så lang innspillingstid? Det jeg har sett av Dynaudio har et meget mykt oppheng, dvs gummiring og spideren inni er veldig myke. Jeg kan skjønne det på høyttalere med tøyoppheng, som gamle klipsch, eller andre stive oppheng.

    Har jeg også spurt meg selv om mange ganger...
     

    gryphongryph

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.05.2015
    Innlegg
    194
    Antall liker
    66
    Hi guys, nice tread this, has anyone here tried both the Dynaudio C1 and the Harbeth 30.1
    I have had the Amphion Xenon now for 15 years and am thinking about a 2 way, smaller speaker in my music room.
    Would like sweet hights without any roughness and a beautiful midrange, I know I can not expect much bass, but as my new room will be smaller than the one I have now, I am thinking I will be able to live with that.
    I know that the Harbets are famous for their driver integration, but wonder about the C1 ?
    I don't like cold/thin sound and listen mostly to blues, singer songwriter and a bit of jazz and classical.

    Hope for some input.
    Thanks.
    Even I can read Norvegean, I can not write it well. Sorry ;-)
     

    fry

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2012
    Innlegg
    801
    Antall liker
    437
    Torget vurderinger
    10
    Jeg tror Soundgarden vil fokusere mer på Monitor Audio, som de nå importerer. Da er det enkelt å fjerne evt konkurrenter man kun forhandler fra sortimentet.

    Det er vel den retningen det gjerne går med kjedene da de har avanse i flere ledd, og allikevel kan selge produktene "billig".

    Er det noen andre enn Soundgarden som selger dynaudio i Norge?
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Er det noen spesiell grunn til at "alle" hevder at Dynaudio har så lang innspillingstid? Det jeg har sett av Dynaudio har et meget mykt oppheng, dvs gummiring og spideren inni er veldig myke. Jeg kan skjønne det på høyttalere med tøyoppheng, som gamle klipsch, eller andre stive oppheng.

    I mitt hode har jeg alltid tenkt at en høyttaler med mykt oppheng gjerne trenger en forsterker med stålkontroll (høy dempingsfaktor, type enkelte transistor, klasse d osv), mens motsatt, en høyttaler med høy grad av egendemping gjerne trenger en forsterker med lav dempingsfaktor, type rørforsterker.

    Akkurat det stemmer på dynaudio, synes jeg. De trenger litt kontroll, men svarer med en fantastisk gjengivelse når de får det. Jeg skjønner bare ikke hvorfor de trenger så lang innspillingstid som man hører at de gjør. Er det diskanten?

    En ting som er sikkert er at devialet og dynaudio er en helt brilliant kombinasjon. Klart og musikalsk og en kontroll og dybde som er vanskelig å forstå når man ser bestykningen på c2`ene.
    Lang innspillingstid på 500 timer er sikkert for at hjernen vår må bli vant til dynaudio? :p
    Nei jeg aner ikke jeg.
    Men generelt har jeg følt ved nykjøp at det går 3/4 års tid før alt sitter.
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Jeg tror Soundgarden vil fokusere mer på Monitor Audio, som de nå importerer. Da er det enkelt å fjerne evt konkurrenter man kun forhandler fra sortimentet.

    Det er vel den retningen det gjerne går med kjedene da de har avanse i flere ledd, og allikevel kan selge produktene "billig".

    Er det noen andre enn Soundgarden som selger dynaudio i Norge?
    Vil tro noen andre vil ta de inn etter hvert.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn