Sevald
Avviker.
Du må sjekke det ut og komme med en tilbakemeldingKompisen min kjøpte low output med gull. Veldig spent på hvordan den kommer til å låte.
Du må sjekke det ut og komme med en tilbakemeldingKompisen min kjøpte low output med gull. Veldig spent på hvordan den kommer til å låte.
Grattis Blir spennende og høre om dette fremover, syns ikke det var veldig lang inspillings tid på min 4D hade en demo mod på prøve før kjøp.Tok sjangsen på å bestille Zyx 4D Ultimate gold 0,24mv. Litt leveringstid. Fy faen så jeg ser frem til å spille vinyl igjen. Snart 3 mnd siden sist.
Savnet etter å få spille vinyl gjør nok at du vil oppleve Zyx som en kjempe pickup når den endelig kommer. Hadde samme opplevelse selv da jeg nylig anskaffet Ortofon Cadenza Bronze, som jeg også tipset deg om.Tok sjangsen på å bestille Zyx 4D Ultimate gold 0,24mv. Litt leveringstid. Fy faen så jeg ser frem til å spille vinyl igjen. Snart 3 mnd siden sist.
Ja , men ikke av kiseki him self og kona hans som og deltok i produksjonen , Han var ett multitalent , Da når han levde forteller venner av ham at når han prøvelyttet og justerte en PU så malte han bilder .Han var og den siste gjenlevende mann som kunne kunsten å smi samurai sverd , KAn ikke tenke meg at nytt fremmed team bare plutselig kan lage kiseki PU og med samme vannvittige kvalitet , det var den pick up av alle som haddde lengst levetid av alle jeg har hatt , bare DV kan næreme seg i min oppfattning ,Kiseki produserer pu fortsatt - og de spiller glimrende
i kISEKI tråden har jeg tatt bilde av orginal brosjyren til audiophile products nederlandEr du sikker på at de ikke er Sugano San du snakker om (Koetsu). Han kom fra en familie med sverdsmeder...
Har vel lest et eller annet sted at Goro laget den første blue serien om det er myte eller fakta vet jeg ikke , noen påstår dette var et pr stunt spinne myte rundt et produkt er jo helt topp reklame .i kISEKI tråden har jeg tatt bilde av orginal brosjyren til audiophile products nederlandEr du sikker på at de ikke er Sugano San du snakker om (Koetsu). Han kom fra en familie med sverdsmeder...
der står ingen ting om herman som founder og utvikler der , derimot goro fokado
Er det feil i min gamle brosjyre da ?
For meg er det ikke det samme , hvor pickuppen laget og av hvem , Og som jeg har forstått så er Fokado avgått ,Har vel lest et eller annet sted at Goro laget den første blue serien om det er myte eller fakta vet jeg ikke , noen påstår dette var et pr stunt spinne myte rundt et produkt er jo helt topp reklame .i kISEKI tråden har jeg tatt bilde av orginal brosjyren til audiophile products nederlandEr du sikker på at de ikke er Sugano San du snakker om (Koetsu). Han kom fra en familie med sverdsmeder...
der står ingen ting om herman som founder og utvikler der , derimot goro fokado
Er det feil i min gamle brosjyre da ?
Takk for opplysningen, jeg tenkte kansje de tilmed var laget i kina og har stått over siden, så jeg gikk tilbake til DV som enda eksisterer , og det er betryggende når modeller blir reviderteMener det er PrimaLuna / Herman van den Dungen som står bak dagens produksjon de bygger dem etter gammel lest så langt det lar seg gjøre rent praktisk .
De som er merket NOS er laget av deler fra den gamle produksjonen , de som er merket NS er kopier men råmaterialet er nyprodusert kopiert så langt det lar seg gjøre hvis jeg har skjønt tegningen rett .
Har en NS selv å den er helt grei
Jeg har hatt DV s siden audio scan tiden og brukt opp mange .Alldri såg jeg noen eller fikk noen med hverken sjev nåle fane eller diamant .Men .. jeg kjøpte bare nye forseglede , annet er sjanse spillGammel tråd, men kom over denne:
Dynavector XX2 MK2 pickup - BRUKT
Dynavector XX2 MK2 pickup - BRUKT Bruktmarked Analogt - Bruktmalaaudio.no
Også en XX2 med skjev diamant. Er det samme som din mon tro, eller er/var det et vedvarende problem med DV?