Hmmm, jeg er ikke helt enig og jeg skjønner ikke helt hva jeg har misforstått? Fordi "problemene" som det snakkes om ikke er problemer, men heller en krisemaksimering av "ukjente" problemstillinger man rett og slett ikke har eller som svært få har. Hele problemstillingen til Guttenberg er feil. Den gjelder noen ytterst få produkter (som jeg ikke kjenner til) og kan derfor ikke tas med som argumenter for å ikke kjøpe high end aktive løsninger! Jeg vil tippe at pris segmentet 20-50K er det segmentet de fleste er innenfor, så det er vel produkter rundt der vi snakker om.
Eksempel: Aktive løsninger brukes overalt i PA sammenheng og hadde vært et problem med varme, så ville det kommet der. De har altså funnet løsninger på dette.
Jeg utfordrer både Coolio og Orso til å komme med eksempler på at noe av dette har vært et alment problem for dyrere aktive løsninger. Hvilke produkter bør man holde seg unna?
Eksempel: Aktive løsninger brukes overalt i PA sammenheng og hadde vært et problem med varme, så ville det kommet der. De har altså funnet løsninger på dette.
Jeg utfordrer både Coolio og Orso til å komme med eksempler på at noe av dette har vært et alment problem for dyrere aktive løsninger. Hvilke produkter bør man holde seg unna?