Hei.
jeg var hos ServiceKompaniet i Oslo. De er autorisert verksted for EC. Men jeg gikk derfra med uforrettet sak. De var dyre, lang leveringstid og helt ærlig, så var jeg usikker på om de kunne hjelpe meg. Jeg ringte til Thomas Abrahamsen (ECI). Han hjalp meg på dagen, for en brøkdel av den prisen jeg fikk hos Service Kompaniet... Han er dessverre ikke alltid like tilgjengelig.
jorwed
Takk! Jeg fikk tilfeldigvis tak i Thomas Abrahamsen i dag - han er altså ikke HELT utilgjengelig - og han sier at i utgangspunktet driver de ikke med verken service eller oppgraderinger på ECprodukter lenger - med unntak for helt enkle greier som ikke krevde mye kapasitet hos dem. Men han var i hvert fall villig til å ta en titt på juniors forsterker - så får vi bare vente i spenning.....
Kommenterer lige denne siden jeg sidder ved tastaturet
Det lykkedes mig at ødelægge flere af højtalerstikkene på min 250R, og da jeg havde læst at Abrahamsen ikke servicerer EC længere er der kun (så vidt jeg forstår) en mulighed tilbage - hvis man da ikke kender fingersnille folk, hvad jeg ikke gør.
Den ene mulighed - for EC produkter hvor der ikke længere er garanti - er ServiceKompaniet i Oslo. Dette er med officiel støtte fra EC Tau.
Jeg kom i en længere mailveksling med en medarbejder hos ServiceKompaniet, hvor jeg efterhånden fik en rigtig dårlig magefornemmelse. Efter flere mails kom det langsomt (!) frem at et indledende check/pristilbud til kr 500 er obligatorisk. At jeg vidste hvad jeg ville ha repareret (højtalerstik) var uinteressant. Billeder var uinteressante. "Et pristilbud koster kr 500, og vil beskrive hva som er defekt og bør skiftes", var een af de korte svarmail jeg fik. Igen: problemet jeg ønskede repareret er meget konkret og specifikt.
Det var heller ikke muligt at "time" reparationen til nogle timer en enkelt dag feks i midt august, sådan at jeg kunne aflevere forstærker om morgenen, bruge nogle timer i Oslo, og ta den med hjem senere på dagen.
Jeg er sikker på at folkene på ServiceKompaniet er fagligt dygtige og kan deres kram til fingerspidserne! Men engang imellem sker der ting, uanset hvor dygtig du er. Og så kan man frygte for servicen hos ServiceKompaniet.
En anden ting er at det helt ærligt irriterer mig at skulle stå med hatten i hånden som kunde..
Det var en lang smørre, beklager venner