Ja, bra saker han lager. Så på en pre da jeg var nede der, satt på med min kompis som har kjøpt en pre der nå og fått gjort Hegel h360 om til rent effekttrinn. Syns 4.8 og 4.5 er to forskjellige klasser, jeg merka stor forskjell på lyd og kvalitet med EC 4.8 da jeg testa de mot hverandre. Låner en 4.5 akkurat nå som jeg selv har hatt engang i tiden. Men han som jeg solgte AW120 og EC 4.5 for noen år siden bruker det ikke noe. Så fikk låne den da jeg solgte min forrige pre. Har ikke testet Roar sin pre på mitt eget oppsett, men ble imponert da jeg så innmat i de og fikk høre hos min kompis. Han kjørte den som pre på en rørforsterker da jeg hørte. Det var på onsdag før vi dro ned å henta Hegelen hans hos Roar, så har enda ikke fått hørt åssen det ble på Hegel h360 enda. Men blir nok bra, han sendte den ned for å koble ut den innebygde forforsterker delen i den og kjører den nå som ren effektforsterker. Vil tro det ble en helt annen og bedre lyd. Noen som har erfaring med effekttrinna som Roar Malmin bygger? Han bygger også monoblokker, og litt av en innmat i de effektrinna hans. Men er jo EC mann og har vært det i over 20 år, har såklart testa mye annet også. Har hatt mange merker av det meste innen forsterkere cd-spillere, vinyl-rigger, kabler av veldig mange slag, og ikke minst har jeg hatt en haug med høytalere opp igjennom. Jeg har bestilt en EC 4.8 som jeg regner med å få neste uke. Denne skal brukes i oppsettet mitt med 4 stk AW180 Nemo-kobla. Og kjører EMC 1up, oracle delphi 5 platespiller, det RIA trinnet til Leif Erntsen (DP) som er bare et år gammelt. Det siste han lagde og er meget fornøyd med det. Og skal ha B&W 803 D2 eller 802 D2. Er det noen som kan anbefale noen bra høytalerer som liker mye power? Kan vurdere andre enn B&W, men elsker lyden fra B&W 800 serien. Var det noen andre her som kjøpte EC produkter fra USA? De gikk fort til de prisene, så jeg sikra meg en 4.8 der. Tror nok dette blir veldig bra. Mvh Bjørn