JMM
Slava Ukraini!
En god forsterker er en god forsterker nesten uavhengig av alder. 12 år er ingenting.
Hm - er det sånn at det nå er aktuelt med en ny integrert istedenfor pre/effekt? For hvis du både skal bytte forforsterkerdelen og effektdelen kan det være like rasjonelt å se på integrerte. Siden du har RIAA så er det jo mye som kan passe.Jeg er åpen for innspill da jeg ikke har hatt annet i hus enn pm14s1.
Tenker samme prisklasse som C298 men er det andre merker som passer godt til Special 40 er jeg åpen for det.
Nei jeg tenkte bare på om pm14s1 ville yte C298 rettferdighet eller om jeg ville få mere ut av å selge pm14s1 og kjøpe en forforsterker til effekten.Hm - er det sånn at det nå er aktuelt med en ny integrert istedenfor pre/effekt? For hvis du både skal bytte forforsterkerdelen og effektdelen kan det være like rasjonelt å se på integrerte. Siden du har RIAA så er det jo mye som kan passe.
Jeg har som kjent (?) NAD C298 og den er en vinner - lyden av ingenting ? Som pre endte jeg på en Topping A90 - som egentlig er en hodeskalleamp , men også super som pre. Den er en flott parhest, forvrengning og støy under gulvplankene i kjelleren. Også den et "målemonster". Minus; den har kun to innganger (1XLR/1 RCA) og ingen fjernkontrollmulighet. Det siste er uten betydning for meg.Nei jeg tenkte bare på om pm14s1 ville yte C298 rettferdighet eller om jeg ville få mere ut av å selge pm14s1 og kjøpe en forforsterker til effekten.
Neste spørsmål på ditt svar lengre oppe var om det så kunne være andre for- og effekt komboer enn NAD som kunne være bedre å vurdere til Special40 hvis pm14s1 ble solgt.