Kona må jobbe lenger i dag og er ikke hjemme før 17.15, så da kjører jeg selv innover til Drammen.Toppers! Kjører bort til deg.
Mange takk for tips - setter pris på det Lastet nettopp ned servicemanual fra Vinyl Engine, og jeg så den S-F'en da jeg snudde spilleren på hodet, så da er det bare å prøveDet skal være en åpning i bunnen av spilleren. Akkurat nok til at du kan bruke ett skrujern til å stille/justere hastigheten via potensiometeret. (Tror det er merket F-S.
Dash gjerne en runde elektronikk rens først. Håper det kan være til hjelp. PS: husk å skru litt frem og tilbake på skruen etter elektronikkrens er påført. Jo mer jo bedre
Olaps har meldt sin ankomst, så vi er nå totalt 8.Foreløpig er vi 6 stykk påmeldte + undertegnede.
GunnarS, Audiomix, Salty Dog, President Røroman, + et mulig nytt medlem, og Liliya.
Det ligger mao an til et svært bra møte
Jeg snakket med Liliya på fredag, og han vil svært gjerne delta.
Jeg kan hente han før treffet, men utfordringen er at han må ha noe hjelp til å komme seg hjem til Åmot etter treffet.
Verten er ikke disponibel for kjøring etter møtet, så vi må fri til en av de som er kjørbare.
Klarer vi å stille transport til Hokksund for bussforbindelse til Åmot, alternativt kjøre han hjem ?
/POB
Helt klart bare å bestille.Nærmer seg Hortenmesse og etter det jeg forstår er firerbanden klar i år også. Foreslår å gjenta suksessen på Microbryggeriet på lørdag kveld. Skal jeg bestille bord?
Om det er flere som vil være med er det bare å si ifra.
Vh GunnarS
Vis vedlegget 550479