POB
Hi-Fi freak
Alltid vært rør hjemme hos meg GunnarS .
I BAT'en altså........
I BAT'en altså........
Tør ikke det daNoen av EBLE'ene som har tenkt seg på messe?
Jeg tar turen nedover på lørdag og hjem på søndag.
Har god plass i BMW'en hvis noen tør å sitte på.
Denne ligger til salgs.Hei
Det ser ut som jeg kan melde meg litt på det lauglivet igjen (fikk bare med meg et møte i Vestfossen før jeg solgte unna, men har vært hos Ola Petter flere ganger). Etter noen år i utlendighet (små barn), har jeg sånn smått begynt å sysle med lyd igjen og har i den fobindelse fått takk i et par Wharfedale Linton ved hjelp at en vennlig Hifisentralen medlem. Jeg har per dags dato ikke noe rom å sette dette i, men ser frem til å bli ferdig med dette rundt juletider. I den forbindelse lurer jeg på om det finnes velvillige sjeler i lauget som kunne hatt lyst til å lånt bort noen forsterkere etterhvert? Jeg har prøvd en NAD3020 og en Pioneer AA6J. Jeg synes ingen av de klarte å vekke noen gode hifiminner og lurer på hva jeg må opp på for å blåse liv i høyttalerene. Så om det finnes noen som kunne tenke seg å låne bort en forsterker til en forsiktig entusiast, så tar jeg imot den gesten med takk. Jeg er ikke sikker på hvor mye jeg må legge i dette og trenger å finne ut hvor jeg må legge meg. Alt er av interesse!
Mvh.
Oj....det er kult! Mulig jeg må kontakte deg...Denne ligger til salgs.
Du må gjerne låne.
Hvis det ikke er aktuelt før på nyåret (du må bli ferdig med romme) kan jeg ikke garantere at tilbudet står ved lag.
Kan jo bli solgt
Du ba om å få låneOj....det er kult! Mulig jeg må kontakte deg...
Men så fant jeg prisen og dette er langt over hva jeg kan gi for noe sånt. Men takk for tupset.
Skjønner.He he, sant nok. Er bare redd alt annet annet vil blekne og at lommeboka går tørr...
Ser ann når det nærmer seg muligheter for prøving.
Pssst... Er platemesse i Lillestrøm i morgen.Ikke så mye virksomhet i klubben for tida.
Bør presidenten komme på banen med noen formaninger til sulteforede medlemmer nå ?
For øvrig er det platemesse i Drammen 2.april.
Kjenner det klør i fingra etter å bla i platebunker nå.
Takker for tipsetPssst... Er platemesse i Lillestrøm i morgen.