HasseBasse
OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
- Ble medlem
- 29.10.2016
- Antall liker
- 24.302
- Sted
- Hjortshøj, Danmark.
- Torget vurderinger
- 2
Ja... det blir spennende........ Stort grattis med nye utfordringer
Er ingen DK-kjenner da det først er de siste par årene jeg har blitt mer kjent med musikken hennes, men liker godt dette albumet ja både låtvalg, fremførelse og lydkvalitetBeste DK-albumet etter mitt syn.
Er ingen kjenner jeg heller, men jeg har jo spilt i gjennom de fleste albumene hennes noen ganger. Studioalbumene er fine de også, men jeg synes de blir litt for glatte og tamme. Live slår hun seg mer løs, og den friskheten kler henne og musikken.Er ingen DK-kjenner da det først er de siste par årene jeg har blitt mer kjent med musikken hennes, men liker godt dette albumet ja både låtvalg, fremførelse og lydkvalitet
Gratulerer med ny jobb Eirik. Dere har jo skrevet mye om streaming i det siste. Fikk kjøpt en strøken Pioneer N-70AE sort på Finn i går ogFørste dag etter ferien og begynner å ny jobb. Var heldig å få oppholdsvær når jeg kom inn til Vika
Vis vedlegget 941238
Spent på hva dagen bringer
Det er jo bedre strømforsyning i Pioneer N-70AE en hos Hafslund Strøm AS. Ikke rart at det er god lyd i denne enheten.Gratulerer med ny jobb Eirik. Dere har jo skrevet mye om streaming i det siste. Fikk kjøpt en strøken Pioneer N-70AE sort på Finn i går og
som fungerer 100%. Jeg er meget imponert over lydkvaliteten på Pioneer N-70AE. Ut fra Pioneer XLR balansert og inn XLR balansert
på SPL Auditor HTF, samme lydkvalitet som SPL Phonitor. DAC`en i Pioneer er veldig bra og inn på SPL Auditor så er dette en fantastisk
kombinasjon med topp lyd. Denne radiostasjonen på Pioneer låter meget bra og med DAC`en innstillt på HIBit32 og Upsampling så gjør
DAC`en en fremragende jobb. SPL Auditor er en meget, meget bra HTF. HT benyttet Fostex TH610 som er en meget god HT. Firmware
på min Pioneer er 2151-0000-0000-0011. Tror det er siste tilgjengelige firmware som kom 14/1-2021?? Ser på FORUMET at det er mange
som er svært fornøyde brukere av Pioneer N-70AE.
Ja det så ut som en seriøs oppbygning det der - burde generere god lydDet er jo bedre strømforsyning i Pioneer N-70AE en hos Hafslund Strøm AS. Ikke rart at det er god lyd i denne enheten.
Se min annonse på HiFi Sentralen. Noe for deg Eirik?? OPPO UDP-205 - 4K UHD / SACD / CD spillerJa det så ut som en seriøs oppbygning det der - burde generere god lyd
Meget lekker spillerSe min annonse på HiFi Sentralen. Noe for deg Eirik?? OPPO UDP-205 - 4K UHD / SACD / CD spiller
Hørtes ut som et godt valg Ha en fin helg Eirikselv om jeg også er litt på utkikk etter SA-15s2
Helt klart en lekker høyttalerEn naturlig liten oppgradering hos deg vil jo være et brukt par cm5 s2.. siste i cm serien med kevlar og en litt bedre høytaler fås jo skambillig på Finn til tider og s2 har beskyttet diskant med grill så man slipper den typiske b&w syken med inntrykket diskant
Det jeg har hørt av CM er en klar oppgradering kontra den rimeligere serienHelt klart en lekker høyttaler
Har bare vært usikker på om det er en oppgradering lydmessig eller om pengene i hovedsak er penere kabinett - er vel ekte finér på CM-serien. Men klart kabinettet blir enda stivere, så noe lydmessig er det nok også
Jeg har bare hørt førsteutgaven av lillebroren CM1 og den er egentlig en av de største overraskelsene jeg har hørt ift størrelse på lydbilde og romfølelse - sånn med tanke på størrelse på høyttalerne. CM5 har jo enda større driver og kassevolum, så burde jo være enda noen hakk bedre. Så takk for påminnelseDet jeg har hørt av CM er en klar oppgradering kontra den rimeligere serien
Hehe, ja får kickstartet samlingenSer ut til at du også kan begynne med filateli!
Der har jeg enda PM1 som min største favoritt og overraskelse i b&w verden.. den er magisk på alle måter.. eneste jeg savnet med dem var de siste få dB når man ville rocke lausJeg har bare hørt førsteutgaven av lillebroren CM1 og den er egentlig en av de største overraskelsene jeg har hørt ift størrelse på lydbilde og romfølelse - sånn med tanke på størrelse på høyttalerne. CM5 har jo enda større driver og kassevolum, så burde jo være enda noen hakk bedre. Så takk for påminnelse
BW CM5s2 ligger ganske tett opp mot bw706s2,706s2 er anelse mer crisp i toppen.Har et par kompiser som har BW CM5s2,han ene oppgraderte fra bw685. .CM1 har ikke den sepearasjon i bass/mellom tonen som cm5'n har.Så hvis du liker lyden du har fra før så vil en CM5s2 være en god oppgradering .Jeg har bare hørt førsteutgaven av lillebroren CM1 og den er egentlig en av de største overraskelsene jeg har hørt ift størrelse på lydbilde og romfølelse - sånn med tanke på størrelse på høyttalerne. CM5 har jo enda større driver og kassevolum, så burde jo være enda noen hakk bedre. Så takk for påminnelse
APe katter…
Sett ferdig den første, utrolig bra rett og slettDa var pakken ankommet
Sett klipp fra disse men aldri eid de og sett i sin helhet. Lydkvaliteten skal være noe av det bedre hva liveopptak gjelder så skal bli hyggelig å benke seg ned etterpå
Vis vedlegget 947503