Eirik84
Hi-Fi freak
Skyt i vei konstruktiv kritikk er alltid kjærkommenOm eg skal få lov til å pirke litt på kabelen Eirik84.....
Skyt i vei konstruktiv kritikk er alltid kjærkommenOm eg skal få lov til å pirke litt på kabelen Eirik84.....
Synes den kabelstrømpa er litt kjedelig. Litt plain looking på en måte. Men nå er det berre en tanke her i natta..Skyt i vei konstruktiv kritikk er alltid kjærkommen
Egentlig helt enig med deg. Det var egentlig denne avstemmingen som gjorde at jeg falt ned på sort. Av 52 stemmer var det hele 34 stk (65%) som mente at de helst ville ha sort:Synes den kabelstrømpa er litt kjedelig. Litt plain looking på en måte. Men nå er det berre en tanke her i natta..
LOL heilt uenig..Sorte er penest, og det tryggeste valget.
Da er jeg redd ventetiden kan bli uendelig lang
Takk for det står alt bra til?Pent håndverk
Hei Eirik og godt nyttår. Her er noe for deg. Har lagt ut annonsen på HiFi Sentralen i dag. Noen bedre lydmessig streamer
Er det deg i trappen?Kapital ville skrive artikkel om at det er så mange av oss som returnerer til arbeidsgiver etter å ha vært i et annet selskap i mellomtiden. Så når vi ble bedt om å bli med for å ta bilde til førstesiden, så trodde jeg at jeg skulle være litt mer synlig
De valgte naturligvis det ene bildet hvor vi vanlig dødelige var godt plassert i bakgrunnen
Vis vedlegget 987547
Du ser godt A - ja det er meg med sorte nylonstrømperEr det deg i trappen?
He he. Ikke verst. Dette er jo like stort som å være på forsiden av Time magazine eller Sports illustratedDu ser godt A - ja det er meg med sorte nylonstrømper
Hehe.. men du så nok rett, er meg med lys genser i trappa Men for kjøpernes skyld får vi være glad for at vi er litt mer påkledd enn i Sports IllustratedHe he. Ikke verst. Dette er jo like stort som å være på forsiden av Time magazine eller Sports illustrated
Gratulerer!
Ja man kan ikke klage… hjelper ikke uansettTakk for det står alt bra til?
Veldig fin streamer/dac, men jeg er ikke på utkikk etter noen oppgradering på det området WiiM Pro og NAD M51 gjør jobben bra nok, i alle fall pr nå. Sistnevnte klarer jeg ikke se for meg at blir solgt, den blir nok så lenge den leverHei Eirik og godt nyttår. Her er noe for deg. Har lagt ut annonsen på HiFi Sentralen i dag. Noen bedre lydmessig streamer
får du ikke tak i til den prisen.
Pioneer N-70AE High End nettverksspiller/ DAC / Hodetelefonforsterker.
Ja det er ikke mange månedene igjen her heller til 40 tallet er en realitet.De første 40 år passeres snart, vurderer å kjøpe meg et par trådløse ørepropper med støydemping. I utgangspunktet til jobb, men skader ikke at de er gode på musikk også. Får sjekke opp litt kandidater
Nei får nok enda bedre lys med et skikkelig hesdset, men når jeg sitter i åpent landskap med mye folk hvor stadig folk kommer for å spørre om ting - så tror jeg et headset vil føles tungvindt å måtte flippe av det ene øret stadig vekk. Jeg er uansett mest vant med å bruke propperJa det er ikke mange månedene igjen her heller til 40 tallet er en realitet.
Har flere propper jeg bruker. Jabra sine elite 7 er veldig ok. Men når jeg reiser og går turer osv så har jeg jabra elite 85 headset. Kjøpte det på et skamsalg og trives veldig godt med dem. Gode på musikk. God støydemping. Bra på telefonsamtaler(bruker dem på jobb når hjemmekontor).
For meg så blir propper bare en reserveløsning kontra disse
Jeg har hatt samme "utfordringen" når jeg har lest nyhetene!
Om jeg skulle prøve noen andre propper så står nok B&W høyt på listen.
Brukt iPhone siden nr 4 kom, så er det som er i bruk av alle her i huset. Ja hvis jeg ikke skal tenke på pris så hadde jeg kjøpt AirPods Pro 2, så er bare at jeg hadde håpet å slippe unna med litt mindre enn 3.000. Vi har to sett av vanlige AirPods i huset, og er veldig behagelig at ting kobler seg automatisk når man åpner lokket på ladeboks eller setter de i ørene. Hadde de klart å ha tapsfri CD-kvalitet mellom pluggene og iPhone slik de har på det trådløse hodetelefonene sine, så hadde saken vært enkelMå anbefale Airpods pro jeg. Veldig god støydemping, god lyd og utrolig enkle i bruk. I alle fall hvis du har iphone!