Porsche er vel en del av VAG, og VAG kan ikke software (etter min mening).
Men det er jo riktig - Tesla er et datafirma som lager biler, Porsche er en bilprodusent som ikke kan IT. Selvfølgelig har Tesla bedre software enn Porsche.
Ja er enig med deg, men BMW, Porsche, VW med flere må skjerpe seg ...... de må ansette de beste S/W ingeniørene på planeten og gjøre ting annet enn at
BMW i5 kan ta selfie av deg i bilen ......
Jeg ser hva Tesla driver med nå i fohold til "home Automation" og koble alt av tjenester ... de Tyske bilprodusentene er ikke engang på samme banehalvdel...m BMW, Audi, VW er dinosaurwer in dagens innovasjon!
VW er latterlig!
De gutta tenker bare bil, men Tesle tenker på hvordan du kan integrere alt .... kjøleskapet sender melding til bilen din om hva du trenger imorgen, TV´en lager shoppingliste for deg, kjøleskapet fortseller hva du trengenr å handle imorgen (2 sixpackS øl)..... De Tyske gutta mangler fullstendig innovasjon IMHO!
Tror BMW, VW, Audio, VW, Porche, Opel, m.fl bare har mase mekaniske ingenører som mangler visjon.... dessverre
Jeg sitter fremdekes med følelsen av at en 2009 modell BMW 730D er bedre enn det hva BMW leverer idag!
- Bedre styring, kjøreeenskaper bedre inn i4, bedre komfort, mere komfortabel, bedre på langveiskjøing(700km+)
- En bil som går 0 - 100 km/h på to sekunfer er ikke argument for meg til å kjøpe ny bil til over en mill