- Ble medlem
- 26.02.2013
- Antall liker
- 4.126
Det er vel kun Texas man kan gjøre slikt i US. Staten hvor dommere utnevnes og trolig lønnes av bedriftsledere.
|
Nei, men det er dessverre dekkende for apartheidbarnet som er CEO der.Syns Ku Klux Klan er representativt og illustrerende for bilprodusenten Tesla?
For de som foretrekker å lese selv:Forbes er ikke positive til Teslas fremtid.
En liten oppvåkning på gang
Heldigvis![]()
Demonstrerer mot Musk: - En galning
Det er planlagt hundrevis av demonstrasjoner mot Elon Musk rundt om i USA lørdag.borsen.dagbladet.no
Håpet er vel «not at all peacefully»Mostly
*Mostly peacefully* som kommunistene oftest sier ja![]()
Musk er en betamann og finnes ikke farlig en plass.Håpet er vel «not at all peacefully»
På samme måte som muskern
Øye for øye
Tann for tann
Blandt likemenn
Du får snakke med de som er blitt utsatt for muskern om de synes han ikke finnes farlig en plassMusk er en betamann og finnes ikke farlig en plass.
Du mener statsansatte korrupte eller ineffektive folk som sløser med skattebetslerenes bidrag til fellesskapet?Du får snakke med de som er blitt utsatt for muskern om de synes han ikke finnes farlig en plass
Å effektivisere statlig sektor er alltid bra. Det koker over av eksempler der milliarder har blitt borte uten at det kan gjøres rede for. Eller at staten betaler enormt overprisede summer til firmaer med "bekjente" som styrer dem. Har du ikke fått med deg det?Tja, imotsetning til deg? kan det se slik ut:
På lik linje med muskern vet jeg intet om hvem som er korrupte statsansatte eller ineffektive eller sløser med skattebetslerenes bidrag til fellesskapet
Men dersom du vet, eller andre vet hvem disse er, hvorfor de er korrupt, ineffektiv eller sløser så er det bare å opplyse hos uopplyste
For alt jeg vet kan det være at du er definert i samme gruppe, hva er forresten ditt bidrag til samfunnets pluss?
Og her var så ennda en, som sterkt trengte til et "Specsavers"-besøkHar du noen eksempler på hva han gjør som er så galt?
Hvor er det du henter denne "infoen"? Truth Social??Å effektivisere statlig sektor er alltid bra. Det koker over av eksempler der milliarder har blitt borte uten at det kan gjøres rede for. Eller at staten betaler enormt overprisede summer til firmaer med "bekjente" som styrer dem. Har du ikke fått med deg det?
Hva mitt bidrag til fellesskapet er er i diskusjonen i utgangspunktet irrelevant. Men dersom du lurer så kan jeg si at jeg alltid har arbeidet i privat sektor og alltid betalt en del skatt, nå mer enn noen sinne.
Du var den som påstod Musk var så skummel. Har du noen eksempler på hva han gjør som er så galt? Jeg har aldri selv vært noen spesiell tilhenger av mannen (ei heller hater), men når hylekoret som hylte positivt om hans bidrag til "miljøkrisen" plutselig går til å hate han fordi han har en annen politisk oppfatning enn de selv, samt står for ytringsfrihet fremfor knebling og munnkurv/tankepoliti, så må jeg flire litt for meg selv. Den "tolerante venstresiden" som de liker kalle seg, har alltid vært de som hindrer andre i å tenke, samt motsetter seg dialog. Og i disse dager mer enn noen sinne. Han blir attpåtil kalt Nazist på grunn av en håndgestikkulering. "Normale folk" har sluttet å tenke selv, men la seg lede av bilder og påstander, fremfor opplysninger og faktiske handlinger.
De færreste av motstanderene til Trump her i landet, er trolig klar over at han eksempelvis står for noe tilsvarende Norge sitt syn på eksempelvis abort og en del andre ting. Ei heller er de klar over at flere demokratiske stater i USA har abort lovlig opp til 9. måned.
Som forventet, tys det alltid til personangrep, fremfor fakta og dialog. Det slår aldri feil. Venstresiden er overhode ikke tolerant i det hele tatt. Saul Alinskys råd følges til punkt og prikke, og det er akkurat som om mobberene på barneskolen har våknet opp igjen i voksen alder.Og her var så ennda en, som sterkt trengte til et "Specsavers"-besøk![]()
Fremfor å komme med stråmenn, hva med å oppføre seg som et voksent menneske og fortelle hvilke påstander som er uriktige?Hvor er det du henter denne "infoen"? Truth Social??
Hvor er dine egne fakta?Som forventet, tys det alltid til personangrep, fremfor fakta og dialog. Det slår aldri feil. Venstresiden er overhode ikke tolerant i det hele tatt. Saul Alinskys råd følges til punkt og prikke, og det er akkurat som om mobberene på barneskolen har våknet opp igjen i voksen alder.
Vennligst underbygg denne:Fremfor å komme med stråmenn, hva med å oppføre seg som et voksent menneske og fortelle hvilke påstander som er uriktige?
Vil du endre ditt ståsted dersom jeg beviser at demokratiske stater har abort lovlig til 9. Måned, inkludert staten til Tim Walz? Jeg tviler. Fordi dere vil ikke vite av sånt. Hadde dere ønsket vite det, hadde dere allerde visst. Men slike ting er liksom ikke så viktig.Vennligst underbygg denne:
De færreste av motstanderene til Trump her i landet, er trolig klar over at han eksempelvis står for noe tilsvarende Norge sitt syn på eksempelvis abort og en del andre ting. Ei heller er de klar over at flere demokratiske stater i USA har abort lovlig opp til 9. måned.
Jeg synes måten en ikke folkevalgt opptrer på og går ut og sier opp folk uten hjemmelsgrunnlag bare fordi han synes og tror, slik det ser ut til du også gjør, er tegn på en mann med ondskap i sitt blod...
Du var den som påstod Musk var så skummel. Har du noen eksempler på hva han gjør som er så galt? Jeg har aldri selv vært noen spesiell tilhenger av mannen (ei heller hater), men når hylekoret som hylte positivt om hans bidrag til "miljøkrisen" plutselig går til å hate han fordi han har en annen politisk oppfatning enn de selv, samt står for ytringsfrihet fremfor knebling og munnkurv/tankepoliti, så må jeg flire litt for meg selv. Den "tolerante venstresiden" som de liker kalle seg, har alltid vært de som hindrer andre i å tenke, samt motsetter seg dialog. Og i disse dager mer enn noen sinne. Han blir attpåtil kalt Nazist på grunn av en håndgestikkulering. "Normale folk" har sluttet å tenke selv, men la seg lede av bilder og påstander, fremfor opplysninger og faktiske handlinger.
..