Politikk, religion og samfunn Elon Musk

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    3.267
    Sted
    Bergen
    Spørs litt hvordan man regner og med hvilket ståsted.. bare tenk på by-land, nord-syd debatten her i norge. Der kan man finne mange eksempler på sløseri bare man har "rett" utgangspunkt.

og fok vil egentlig ikke sette seg inn i noe, 280 tegn max og selv det ser ut til å være for meget. Da blir det kampanjer og da går allting an

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.028
    Vil du endre ditt ståsted dersom jeg beviser at demokratiske stater har abort lovlig til 9. Måned, inkludert staten til Tim Walz? Jeg tviler. Fordi dere vil ikke vite av sånt. Hadde dere ønsket vite det, hadde dere allerde visst. Men slike ting er liksom ikke så viktig.
    Sikker på at det ikke er til og med 12. måned? For det har jeg lest ett eller annet sted.

kasol

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Antall liker
    4.939
    Torget vurderinger
    4
    Å effektivisere statlig sektor er alltid bra. Det koker over av eksempler der milliarder har blitt borte uten at det kan gjøres rede for. Eller at staten betaler enormt overprisede summer til firmaer med "bekjente" som styrer dem. Har du ikke fått med deg det?

Hva mitt bidrag til fellesskapet er er i diskusjonen i utgangspunktet irrelevant. Men dersom du lurer så kan jeg si at jeg alltid har arbeidet i privat sektor og alltid betalt en del skatt, nå mer enn noen sinne.

Du var den som påstod Musk var så skummel. Har du noen eksempler på hva han gjør som er så galt? Jeg har aldri selv vært noen spesiell tilhenger av mannen (ei heller hater), men når hylekoret som hylte positivt om hans bidrag til "miljøkrisen" plutselig går til å hate han fordi han har en annen politisk oppfatning enn de selv, samt står for ytringsfrihet fremfor knebling og munnkurv/tankepoliti, så må jeg flire litt for meg selv. Den "tolerante venstresiden" som de liker kalle seg, har alltid vært de som hindrer andre i å tenke, samt motsetter seg dialog. Og i disse dager mer enn noen sinne. Han blir attpåtil kalt Nazist på grunn av en håndgestikkulering. "Normale folk" har sluttet å tenke selv, men la seg lede av bilder og påstander, fremfor opplysninger og faktiske handlinger.

De færreste av motstanderene til Trump her i landet, er trolig klar over at han eksempelvis står for noe tilsvarende Norge sitt syn på eksempelvis abort og en del andre ting. Ei heller er de klar over at flere demokratiske stater i USA har abort lovlig opp til 9. måned.
    Det Musk gjør som er galt er å sparke folk ulovlig. Er bare å lese seg opp. Ikke noe problem med å slanke staten men det må gjøres riktig. Ikke værre enn det.

4-string

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Antall liker
    13.892
    Sted
    Interiore Simplicitate

Rakerholm

Medlem
    Ble medlem
    21.11.2014
    Antall liker
    25

"Colorado, which is home to clinics that perform third-trimester abortions, recorded 137 third-trimester abortions in 2023. That’s only one state—eight other states, plus Washington, D.C., have no restrictions on third-trimester abortions. Just a few minutes from my office building in D.C., a clinic offers abortions up to nearly 32 weeks. In nearby Bethesda, Maryland, a clinic performs abortions up to 35 weeks’ gestation."

" according to data from his own Minnesota Department of Health and reporting from the National Review , “since Governor Walz was inaugurated in 2019, eight babies survived abortion attempts in Minnesota. On five occasions, no measures were taken to preserve life. ”

"
    • Third trimester: Virginia is the only state that prohibits abortions starting in the pregnancy's third trimester, which starts at around 25 weeks, per Guttmacher.
    No limit: Six states and Washington, D.C., do not impose any term restrictions."

" in November 2024"

"Abortion is legal in Alaska at all stages of pregnancy.

Alaska does not require a minor to notify a parent or guardian in order to obtain an abortion.[10][11] In September 2024, an Alaska superior court judge struck down the requirement that only licensed physicians provide abortions, meaning that the procedure can now also be legally performed by nurse practitioners and physician assistants.[ 12"

"Abortion is legal in Colorado at all stages of pregnancy. Minors' parents or legal guardians must receive notice before the procedure.[16]"

"Abortion is legal in the District of Columbia at all stages of pregnancy. The District of Columbia does not require a minor to notify a parent or guardian in order to obtain an abortion.[40]"

"Abortion is legal in Minnesota at all stages of pregnancy. In January 2023, the Minnesota state legislature passed a bill enshrining women's reproductive rights, including the right to legal abortion and contraception, into Minnesota statutes. The Minnesota Supreme Court had previously ruled in 1995 that the Minnesota state constitution conferred a right to abortion.[117] Minnesota also does not require a minor to notify a parent or guardian in order to obtain an abortion.[118] "

" Abortion is legal in New Jersey at all stages of pregnancy. New Jersey does not require a minor to notify a parent or guardian in order to obtain an abortion.[152] "

" Abortion is legal in New Mexico at all stages of pregnancy, though state law does not explicitly protect abortion access.[153] New Mexico does not require a minor to notify a parent or guardian in order to obtain an abortion.[154] "

" Abortion is legal in Oregon at all stages of pregnancy.

In 2017, there were 20 facilities providing abortions in Oregon. As of January 2021, there are no major restrictions on abortion in the state, including no requirements for waiting period or parental consent for minors seeking abortions.[18 7]"

" Abortion is de facto legal in Puerto Rico, although the law prohibits it on request.[190] In 1980, the Supreme Court of Puerto Rico ruled that abortion rights were protected by a clause in the commonwealth's constitution that guaranteed the right to intimacy.[191] Puerto Rico does not require a minor to notify a parent or guardian in order to obtain an abortion.[192] "

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    3.765
    Sted
    Liten by
    Women sometimes choose to have a late-term abortion because the pregnancy poses a threat to their health or there are fetal medical conditions. But some women also have late-term abortions simply because they were unable to access one earlier due to difficulty in getting a referral or insurance problems. Studies have found this is particularly true for poorer women.

Så problemet er ikke så mye forlengelsen av antall uker, men mere systemet i USA. Som med så mye annet i USA.
    Republikanere og ekstremister liker å snakke om de tingene som svært få opplever når det passer dem. Når det ikke passer, så skyr de temaet.

Å kutte ut muligheten for abort vil skape enda flere problemer. For kvinnene. Men jeg regner med at det ikke er et problem for deg?

E. Largo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Antall liker
    19.188
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2

"Colorado, which is home to clinics that perform third-trimester abortions, recorded 137 third-trimester abortions in 2023. That’s only one state—eight other states, plus Washington, D.C., have no restrictions on third-trimester abortions. Just a few minutes from my office building in D.C., a clinic offers abortions up to nearly 32 weeks. In nearby Bethesda, Maryland, a clinic performs abortions up to 35 weeks’ gestation."

" according to data from his own Minnesota Department of Health and reporting from the National Review , “since Governor Walz was inaugurated in 2019, eight babies survived abortion attempts in Minnesota. On five occasions, no measures were taken to preserve life. ”

"
    • Third trimester: Virginia is the only state that prohibits abortions starting in the pregnancy's third trimester, which starts at around 25 weeks, per Guttmacher.
    No limit: Six states and Washington, D.C., do not impose any term restrictions."

" in November 2024"

"Abortion is legal in Alaska at all stages of pregnancy.

Alaska does not require a minor to notify a parent or guardian in order to obtain an abortion.[10][11] In September 2024, an Alaska superior court judge struck down the requirement that only licensed physicians provide abortions, meaning that the procedure can now also be legally performed by nurse practitioners and physician assistants.[ 12"

"Abortion is legal in Colorado at all stages of pregnancy. Minors' parents or legal guardians must receive notice before the procedure.[16]"

"Abortion is legal in the District of Columbia at all stages of pregnancy. The District of Columbia does not require a minor to notify a parent or guardian in order to obtain an abortion.[40]"

"Abortion is legal in Minnesota at all stages of pregnancy. In January 2023, the Minnesota state legislature passed a bill enshrining women's reproductive rights, including the right to legal abortion and contraception, into Minnesota statutes. The Minnesota Supreme Court had previously ruled in 1995 that the Minnesota state constitution conferred a right to abortion.[117] Minnesota also does not require a minor to notify a parent or guardian in order to obtain an abortion.[118] "

" Abortion is legal in New Jersey at all stages of pregnancy. New Jersey does not require a minor to notify a parent or guardian in order to obtain an abortion.[152] "

" Abortion is legal in New Mexico at all stages of pregnancy, though state law does not explicitly protect abortion access.[153] New Mexico does not require a minor to notify a parent or guardian in order to obtain an abortion.[154] "

" Abortion is legal in Oregon at all stages of pregnancy.

In 2017, there were 20 facilities providing abortions in Oregon. As of January 2021, there are no major restrictions on abortion in the state, including no requirements for waiting period or parental consent for minors seeking abortions.[18 7]"

" Abortion is de facto legal in Puerto Rico, although the law prohibits it on request.[190] In 1980, the Supreme Court of Puerto Rico ruled that abortion rights were protected by a clause in the commonwealth's constitution that guaranteed the right to intimacy.[191] Puerto Rico does not require a minor to notify a parent or guardian in order to obtain an abortion.[192] "
    Hva har dette med Elon Musk å gjøre ?

Rakerholm

Medlem
    Ble medlem
    21.11.2014
    Antall liker
    25
    Dette var svar til et par tidligere talere. Som ikke innser de voldsomme moralske problemer med det Demokratiske partiet i USA, hvilket har medført at svært mange som både var i den demokratiske leiren og liberterianske leiren, "hoppet over" til Trump toget. Musk var en av disse. RFK en annen. Toppkandidat Tulsi Gabbard (siste gjenstående med Joe Biden som presidentkandidat i demokratenes løp) var enda en.
    Berney Sanders tilhengeren Joe Rogan har og byttet side. Selv facebook sin egen Mark Zuckerberg.

Her i Norge stikker de fleste fortsatt hodet i sanden, og forstår ikke hvorfor. Kan det være at disse som svært aktivt søker etter informasjon dagen lang, har satt seg inn i noe man selv har valgt kognitiv dissonans fremfor? :unsure:

Når de her inne som blir stilt spørsmål, og svarer sine meningsmotstandere med personangrep, så gir vel egentlig svaret seg selv vedrørende hvem som respekterer andres syn og ikke.

Selv er jeg litt sånn anlagt at jeg lever etter kardemommelovens prinsipper. Så lenge man er snill og grei, kan man gjøre som man vil. Hvilket i praksis og betyr at man skal behandle andre som man selv vil bli behandlet.

Kanskje er det slik at dersom sosialistene selv er onde, ser de kun ondt i andre? Og ønsker derfor sensur av meningsmotstandere eller alle former for personangrep fremfor saklig argumentasjon?

Man skulle tro en plass som hifisentralen, primært sett bestod av "sofistikerte" mennesker med evnen til oppføre seg som folk uavhengig av hvilket livssyn ens likemann måtte ha?

Rakerholm

Medlem
    Ble medlem
    21.11.2014
    Antall liker
    25
    Å kutte ut muligheten for abort vil skape enda flere problemer. For kvinnene. Men jeg regner med at det ikke er et problem for deg?
    Interessant synspunkt.
    Et dødt liv er bedre enn et med utfordringer altså.

I det minste poengterer du essensen i det hele, egoisme.

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    3.765
    Sted
    Liten by
    Interessant synspunkt.
    Et dødt liv er bedre enn et med utfordringer altså.

I det minste poengterer du essensen i det hele, egoisme.
    Jeg tror du må lese deg opp på hva som betegnes som liv innen medisinen.
    Jeg tror i det hele tatt det er mye du må lese deg opp på.

Begynn med Trump administrasjonens vilje til å ødelegge alle liv som ikke er et slikt liv de selv ville levd. Trenger ikke de beskyttelse?
    Det er rart å lese om mennesker med så lite repsekt for andre mennesker, men som mener at et ufødt og og uforløst liv langt mere verdt.

Sist redigert:

Rakerholm

Medlem
    Ble medlem
    21.11.2014
    Antall liker
    25
    Jeg tror du må lese deg opp på hva som betegnes som liv innen medisinen.
    Jeg tror i det hele tatt det er mye du må lese deg opp på.

Begynn med Trump administrasjonens vilje til å ødelegge alle liv som ikke er et slikt liv de selv ville levd. Trenger ikke de beskyttelse?
    Ikke bytt tema nå. Du vet ikke engang hvor jeg står vedrørende abort.

Faktum er at flere stater kontrollert av demokratene har abort lovlig opp til 9. Måned. Jeg har lagt inn en god del kilder for dette over her.

Det at jeg nå blir bombardert med sinnafjes, hersketeknikker som at det sikkert og er lov til 12. Måned med påfølgende latterfjes osv, setter 2 streker under svaret til disse menneskers moral og respekt. Men det endrer uansett ikke faktum vedrørende mine påstander.

Du kan heller ikke endre det faktum at stater tillater abort opp til fødsel, selvom det i andre enden finnes tilfeller hvor abort kanskje burde vært utført tidligere enn at kvinnen fikk det innvilget. At du kommer med en stråmann om at jeg må lære meg hva et liv er, får du nesten forklare. Hvor har jeg subjektivt definert et fast holdepunkt for hva som er et liv og ikke? Eller mener du virkelig at en eksempelvis 8,5 mnd gammel baby i sin mors mage ikke er et liv? Eller babyer som har overlevd abort ikke blitt neglisjert etterpå slik at de døde?

Du kan heller ikke bringe opp eksempler fra stater med begrensinger som har gitt utfordringer, når temaet gjelder stater styrt av politikken du forsvarer, ikke har noen begrensninger overhode.

tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    3.267
    Sted
    Bergen

Faktum er at flere stater kontrollert av demokratene har abort lovlig opp til 9. Måned. Jeg har lagt inn en god del kilder for dette over her.

Det at jeg nå blir bombardert med sinnafjes, hersketeknikker som at det sikkert og er lov til 12. Måned med påfølgende latterfjes osv, setter 2 streker under svaret til disse menneskers moral og respekt. Men det endrer uansett ikke faktum vedrørende mine påstander.

Du kan heller ikke endre det faktum at stater tillater abort opp til fødsel, selvom det i andre enden finnes tilfeller hvor abort kanskje burde vært utført tidligere enn at kvinnen fikk det innvilget. At du kommer med en stråmann om at jeg må lære meg hva et liv er, får du nesten forklare. Hvor har jeg subjektivt definert et fast holdepunkt for hva som er et liv og ikke? Eller mener du virkelig at en eksempelvis 8,5 mnd gammel baby i sin mors mage ikke er et liv? Eller babyer som har overlevd abort ikke blitt neglisjert etterpå slik at de døde?

Du kan heller ikke bringe opp eksempler fra stater med begrensinger som har gitt utfordringer, når temaet gjelder stater styrt av politikken du forsvarer, ikke har noen begrensninger overhode.
    Lag deg en abort tråd så kan de som ønsker diskutere den saken der
    Abort er nok en ikke sak for muskern, trådens tittel, som har, såvidt jeg har fått med meg - uten interesse for det whatsoever, 14 barn med 4 kvinner

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    3.765
    Sted
    Liten by

Stråmann. Alt jeg skrev var at dette gjelder ytterst få og i de fleste tilfeller er det for å beskytte eller redde moren. Er hun ikke verdt noe?
    Ekstremister ELSKER å snakke om de smp tingene som ikke gjelder veldig mange når det passer deres sak...
    Jeg forholder meg til abort loven i Norge og er fullstendig enig i den.

Kanskje du skal begynne å snakke om galningen Musk istedet, siden det er det tråden handler om?
    Kanskje vi skal snakke om alle ungene han har, som han tar lite eller ingen ansvar for?
    Kanskje det er bedre å snakke om hans rolle som far for hans datter Vivian Jenna Wilson?
    Hadde det ikke vært bedre å behandle sine levende barn med den samme respekten som enkelte har for noe som enda ikke eksisterer?

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    3.765
    Sted
    Liten by
    Ha ha....hvilket grandiost utsagn. Da vet vi hvor du er på skalen eller spekteret.

Sist redigert:

tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    3.267
    Sted
    Bergen
    Like greit å være åpen på det
    Kan han kan flere
    Må bare la noen prinsipper gå først
    Kan bli spennende mot 2028 om alle tidligere presidenter nå ser alvoret og danne en super president pac mot trump og betaler ut til alle som vil støtte
    Kanskje noen europeiske fond
    Eller kinesiske? De er jo i så måte ikke like gærne som russerne

mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    4.870
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Q1

• Tesla’s stock plummeted 36% in the first three months of the year, its steepest drop since 2022 and third-biggest decline for any quarter on record.
    • The company has seen declining new vehicle sales and faces concerns surrounding President Trump’s tariffs as well as protests related to CEO Elon Musk’s role in the administration.
    • Tesla lost over $460 billion in market cap in the quarter, while the Musk-led Department of Government Efficiency claims it’s so far saved $140 billion.

1743455037303.png

Sist redigert:

Ole_Martin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    940
    Kanskje premisset er feil for noen; at Musk er fasist, nazist, barnemorder og Ku Klux Klan medlem.

Og kanskje Tesla bare er en grønn bilprodusent med en CEO med lav impulskontroll.

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    3.765
    Sted
    Liten by
    Hvitvasking på høyt nivå. Uten Tesla hadde ikke Musk vært noe! Så vi må derfor gjøre noe med det vi kan, Tesla. Men jeg innser at du ikke er like demokratisk anlagt, så vi andre får gjøre jobben for deg. Så får du kjøre rundt i din Tesla og storkose deg...

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    11.750
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Kanskje premisset er feil for noen; at Musk er fasist, nazist, barnemorder og Ku Klux Klan medlem.

Og kanskje Tesla bare er en grønn bilprodusent med en CEO med lav impulskontroll.
    Hadde det bare vært så vel. Dette dreier seg ikke om hans høyrearm. Ta av deg brillene og orienter deg i verden om hva han faktisk driever med. Så kan man selvsagt diskutere om dette er fascisme eller ikke, men det er uansett dypt bekymringsverdig for vestlige demokratier og en liberal verdensorden.

Sist redigert:

Ole_Martin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    940
    Hadde det bare vært så vel. Dette dreier seg ikke om hans høyrearm. Ta av deg brillene og orienter deg i verden omhva han faktisk driever med.
    Jeg har foreløpig ikke sett noe som fastslår at Musk er fasist, nazist, barnemorder og Ku Klux Klan medlem. Det betyr ikke at jeg mener alle handlingene til Musk er kloke, men det er et stykke igjen til handlingene havner i den «straffbare» kategorien som personkarakteristikkene og merkelappene som strøs rundt her er.

erato

Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Antall liker
    11.750
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Det er ikke straffbart å være fascist heller. Det betyr ikke at ting som er lovlige (eller ike straffbart verken her eller der) i andre land er bra for oss i Europa, for eks kjøp av stemmer og støtte til valg av et amerikansk regime (og oppfyring av konfliktene intert i USA) som har betydelige negative konsekvenser for det landet du lever i, og som kommer til å koste både deg og oss andre her inne, mye. Både i form av penger og evne til å styre oss selv. Det er snodig at det er mulig å være så blind, selv om man synes han lager bra biler. Hitler bygde bra motorveier, det er ikke det han bør huskes for. Og nei, jeg sammenligner ikke Musk med Hitler. Men det han driver med er på ingen måte bra, verken for deg eller meg. Og etter at han tørnet helt, synes jeg det er nitrist at noen propaganderer for å putte mer penger i lomma hans.

En verden der Musk går personlig konkurs vil være et skritt på veien til en bedre verden. Han fortjener takk for å ha vist verden at elektriske biler er veien fremover til et bedre miljø, men nå er det påplass og det burde stoppe der.

Sist redigert:

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    3.765
    Sted
    Liten by
    Jeg har foreløpig ikke sett noe som fastslår at Musk er fasist, nazist, barnemorder og Ku Klux Klan medlem. Det betyr ikke at jeg mener alle handlingene til Musk er kloke, men det er et stykke igjen til handlingene havner i den «straffbare» kategorien som personkarakteristikkene og merkelappene som strøs rundt her er.
    Nei, la oss for all del vente til det har gått skikkelig galt. La oss for all del ikke handle på det vi vet nå og med sterke indisier som tilsier at Musk har falt i en ekstremist gryte!

Rakerholm

Medlem
    Ble medlem
    21.11.2014
    Antall liker
    25
    Hvitvasking på høyt nivå. Uten Tesla hadde ikke Musk vært noe! Så vi må derfor gjøre noe med det vi kan, Tesla. Men jeg innser at du ikke er like demokratisk anlagt, så vi andre får gjøre jobben for deg. Så får du kjøre rundt i din Tesla og storkose deg...
    Har du hørt om PayPal?

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    26.646
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Har du hørt om PayPal?
    Har du hørt om faktasjekk??
    Musk har IKKE hverken innovert eller startet PayPal.
    Musk har IKKE hverken innovert eller startet TESLA.
    Det finnes flere, der Musk hverken har innovert eller bidraget med noe.
    Det finnes et navn for, at han i det hele tatt er forbundet med diverse........ "Hostile Takeover".

Rakerholm

Medlem
    Ble medlem
    21.11.2014
    Antall liker
    25
    Har du hørt om faktasjekk??
    Musk har IKKE hverken innovert eller startet PayPal.
    Musk har IKKE hverken innovert eller startet TESLA.
    Det finnes flere, der Musk hverken har innovert eller bidraget med noe.
    Det finnes et navn for, at han i det hele tatt er forbundet med diverse........ "Hostile Takeover".
    Hva har faktasjekk å gjøre med saken å gjøre? Faktum er at Musk tjente svært mye på PayPal, og et par andre store selskaper innen den tid. Mitt svar var til en som påstod Musk ikke hadde vært noe uten Tesla. Faktum er først og fremst at han allerede var noe mange mange år før Tesla. Og dersom dine kommentarer hadde hatt noen som helst relevanse, hadde han ikke vært noe med Tesla heller. Setningene dine gir overhode ingen logisk relevans i samtalen.

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    3.765
    Sted
    Liten by
    Hva har faktasjekk å gjøre med saken å gjøre? Faktum er at Musk tjente svært mye på PayPal, og et par andre store selskaper innen den tid. Mitt svar var til en som påstod Musk ikke hadde vært noe uten Tesla. Faktum er først og fremst at han allerede var noe mange mange år før Tesla. Og dersom dine kommentarer hadde hatt noen som helst relevanse, hadde han ikke vært noe med Tesla heller. Setningene dine gir overhode ingen logisk relevans i samtalen.
    Du bidro ikke veldig positivt i denne sammenhengen med mere logikk.
    Du skjønner grunnen til at mange boikotter Tesla og Musk? Og du skjønner at han ikke ville vært istand til dette statskuppet han nå har gjort uten Tesla? Hmmmm....jeg burde kanskje være litt mere forsiktig med å ønske meg hva du skjønner....

MML

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2010
    Antall liker
    2.037
    Torget vurderinger
    1
    Musk kunne nok levd meget bra på en abnormt stor formue også før Tesla. Men det er jo relativt stor forskjell på ytterligere 600 milliarder $. Han er blitt en enormt stor maktfaktor pga Teslas suksess.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn