Politikk, religion og samfunn Elon Musk

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• brunBar

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.08.2021
    Antall liker
    887
    Sted
    Rogaland
    Nå fikk musk nei i å kjøpe open AI.

Nei takk, men vi kan kjøpe Twitter for 9,74 milliarder dollar om du vil, skriver OpenAI-sjef Sam Altman på X.

Summen som Altman nevner er en tidel av det Musk tilbyr for OpenAI.

PeriodeLytter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2013
    Antall liker
    3.685
    Ja, det er ikke lenger noe å lure på. Litt synd egentlig. Når de etterhvert nå til og med har fått til god kundeservice. Helt beyond god egentlig etter min erfaring.
    Det er vel en grei sak for aksjonærene og styret å fjerne Musk som CEO om dem mener han gjør større skade enn nytte?

Sånn umiddelbart skulle jo faktum at Musk jobber tett på presidenten og med hans innenrikse og utenrikspolitiske makt gi masse fordeler for selskapet. At Musk nå helt åpent fremstår som fascist er vel da kun å regne som en ulempe om styret skulle mene å tro at Musk feiler å utføre statskupp hjemme og siden i Europa.

Da blir spørsmålet om å kjøpe en ny Tesla i dag ikke bare et spørsmål om man skal overse at firmaets CEO er helt skrullet. Men at hele selskapets ledelse og eiere gir sin støtte til mannen fordi han bygger deres luftslott også i en dyster fremtid.

Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    5.344
    Sted
    Sunnmøre
    Nå fikk musk nei i å kjøpe open AI.
    Det er noko rart med desse show-off oppkjøpsgreiene til Musk.

På eine sida kan eg skjøna at han vil ha ein bit av kaka no som maskinlæring/KI tok av i ei retning han neppe førestilte seg. På hi sida har det form av aggressiv posering; som ei blære som er misfornøgd med servicen i ein butikk, og vrælar at «no skal eg kjøpa heile butikken og seia deg opp på dagen!».

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn