Politikk, religion og samfunn Elon Musk

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    2.452
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Har ikke lest project 2025 ei heller bryr jeg meg om hva som står der.
    Tror de aller færreste bryr seg egentlig, selv innad i usa.
    I usa bryr de seg om bensinprisen og ukens deal på mcd og los tacos

Elmer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.08.2009
    Antall liker
    3.070
    Har ikke lest project 2025 ei heller bryr jeg meg om hva som står der.
    Tror de aller færreste bryr seg egentlig, selv innad i usa.
    I usa bryr de seg om bensinprisen og ukens deal på mcd og los tacos
    Ikke overraskende synspunkt fra Basser`n`, som nærmest en gestaltet Freeman of the Land.
    Men problemet er at gjennomføringen (Project 2025) får betydning for den jevne amerikaner, og oss etterhvert, og verdensøkonomien. Og ikke bare prisene på McD etc.

Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    2.452
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Ikke overraskende synspunkt fra Basser`n`, som nærmest en gestaltet Freeman of the Land.
    Men problemet er at gjennomføringen (Project 2025) får betydning for den jevne amerikaner, og oss etterhvert, og verdensøkonomien. Og ikke bare prisene på McD etc.
    Du må sette opp livet ditt slik at amerikansk politikk ikke påvirker livet ditt 😃
    Og hvorfor skulle det påvirke livet ditt egentlig, isåfall til det positive. Vi som en nasjon kan ikke være avhengig av enhver idiot i verden, det er globalismens mørke bakside.
    Uansett lider vi ingen nød, vi har overlevd på poteter før og kan gjøre det igjen.
    Kanskje vi får en generasjon med staute menn igjen. Boomers har hatt det for enkelt og blitt softe mennesker som ikke klarer den minste ting

tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    3.301
    Sted
    Bergen
    Yepp
    Og ikke minst dersom vi, på sedvanlig vis, kopierer dette til vår egen politiske verden

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    3.791
    Sted
    Liten by
    Kjære hasse basse, hvorfor må du konsekvent mislike det jeg sier? Er ingenting negativt i det jeg sier , om noe må det være en positiv oppfordring.
    Det er faktisk ganske irriterende og gjør at jeg får en dårlig dag.
    Kan du ikke knerte en gammeldansk og leve livet videre. Eller er det så kjipt i dk at du må sitte å surpompe?
    Foreslår en dag uten internett der du tar deg en tur utenfor promperommet, da vil du se at naturen lever videre uansett hva en idiotisk politiker måtte si i usa eller hva slags ting som blir skrevet på et internett forum.
    Det er faktisk slik at gresset gror uansett hva du måtte mene.
    Ta deg en tur i parken, stikk innom legoland eller tivoli i kjøben så skal du se at verden er litt bedre enn du tror.
    Håper den mentale helsen er bra og at du ikke lever livet ditt gjennom et ubetydelig internettforum, det hadde vært trist.
    Jeg ønsker deg det beste
    Kim larsen forever 🩷
    Ha ha, er det mulig å være mere blåst? Dette er ufrivillig humor på sitt beste. Keep it coming :)

MML

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.02.2010
    Antall liker
    2.088
    Torget vurderinger
    1
    Du må sette opp livet ditt slik at amerikansk politikk ikke påvirker livet ditt 😃
    Og hvorfor skulle det påvirke livet ditt egentlig, isåfall til det positive. Vi som en nasjon kan ikke være avhengig av enhver idiot i verden, det er globalismens mørke bakside.
    Uansett lider vi ingen nød, vi har overlevd på poteter før og kan gjøre det igjen.
    Kanskje vi får en generasjon med staute menn igjen. Boomers har hatt det for enkelt og blitt softe mennesker som ikke klarer den minste ting
    Forsåvidt en prisverdig holdning det å ikke bekymre seg så mye over ting man ikke kan påvirke direkte. Men når det gjelder amerikansk politikk så er det umulig å ha et liv som ikke blir påvirket av dette. Jeg har selv en trygg jobb som i utgangspunktet ikke er konjukturavhengig overhode, men en global resesjon vil nok allikevel ha stor betydning for min hverdag. Vareutvalg, priser, inflasjon og renter må nødvendigvis affisere vår hverdag. Usikkerheten i amerikansk politikk har i alle fall medført at min aksjeformue har falt betydelig siste kvartal. En krise i verdensøkonomien med økende proteksjonisme og nasjonalisme har potensiale til å ende i katastrofe. Utopi å tro at man ikke vil merke dette på kroppen.

parafinoksen 2.0

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2024
    Antall liker
    4.507
    Sted
    Polen

:LOL:

4-string

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Antall liker
    13.960
    Sted
    Interiore Simplicitate
    Et rykende ferskt eksempel på hvem som egentlig har sugerøret langt ned i den amerikanske statskassa.

DOGE my ass.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn