Guit
Overivrig entusiast
Etter som jeg kan forstå, så er du godt skollert ;D så det er bare og ta innover seg med anbefalinger 8) fra erfarne brukere. Kan være greit og høre andre sine erfaringer. Jeg har ikke prøvet annet enn supra nettkabler. Ja det sies at nettkabler har stor betydning : mvh Guitmega1 skrev:jeg har ikke den platen til spilleren, nei. Men jeg har spideren, og den hjelper litt. Ellers så kan det nevnes at cd spilleren er koblet til batteri drift (pure power) og den stär på noen dempe skumgummi puter som er beregnet ifra 7-30kg eller noe sånt. Å så har jeg et par signalkabler til 25k som går ned til reciveren. Alt i alt så vil jeg si at jeg har prøvd å få mye ut av emc1up. Jeg har blitt forklart at det er mye mer jeg kan gjøre og men jeg tror muligens at det og kan koste litt, og jeg vil prøve noe nytt. Nettkablen er en norost shiva elle hva de heter, den koster et par tusen den og. Jeg har og lest tidligere at det med nettkabel blir enda mer viktig hvis du har et produkt som trekker mer strøm, feks en effekt forsterker. Mulig at det er feil, men jeg føler at det kan være mer å hente med et annet produkt. Jeg vil iallefall prøveGuit skrev:Du har til gode og prøve denne dempeplaten på emc1 up . En kjenning av meg hadde nylig oppgradert sin emc1 til Up. Så hadde han ikke fått prøvet denne Signature 3-D V2 stabilizer som vi bestillte samtidig fra USA. Disse Martin Logan elektrostatene er ikke alltid like engasjerende og lytte til ved enkelte musikk sjangere. Han ble gledelig overrasket over forskjellen på forbedringen i forhold til oppgraderingen. Det ble mere fart og atakk i elektrostatene . De fikk en westcoast
snert . og et tydligere lydbild med denne plata og spideren. mvh Guit