Jeg er glad i albumformatet og ønsker meg en tråd hvor dette kan dyrkes. Mange av dere her inne er svært kunnskapsrike og jeg finner mye inspirasjon ved å lese ulike tråder og innlegg her inne hvor det kommer små betraktninger og anbefalinger. De dukker opp litt tilfeldig så jeg kunne tenkt meg muligheten for å samle denne informasjonen i en tråd. Jeg er selvfølgelig avhengig av at dere bidrar, da min kunnskap på området er svært mangelfull. Jeg ønsker meg en tråd som er sjangeruavhengig. Selv tror jeg at jeg hører på et bredt spekter av musikk og finner stor sett perler innen alle sjangre om jeg får litt hjelp til å bli vist vei der jeg er ukjent. Jeg er også en tilhenger av fysisk format, og har min primære samling på CD og litt på Vinyl. (Jeg finner lite eierglede i et strømmeabonnement og spillelister)
Jeg ønsker meg et fokus på musikken og ikke et for stort fokus på lydkvalitet, selv om dette selvfølgelig er et stort pluss. Jeg ønsker at man holder seg til et album i hver post med et bilde av coveret. Når det gjelder omtale kan det være så enkelt som hvorfor du liker det eller ulike facts og funfacts om platen.
Musikk og album er som god vin, den blir bare bedre om man får presentert dem.
Jeg ønsker meg et fokus på musikken og ikke et for stort fokus på lydkvalitet, selv om dette selvfølgelig er et stort pluss. Jeg ønsker at man holder seg til et album i hver post med et bilde av coveret. Når det gjelder omtale kan det være så enkelt som hvorfor du liker det eller ulike facts og funfacts om platen.
Musikk og album er som god vin, den blir bare bedre om man får presentert dem.