Hvorfor skal jeg fokusere på å gjøre reelle forbedringer andre steder i anlegget? Det skjønner jeg ikke!? Jeg må vel selv få bestemme hvor og hvilke forbedringer/endringer jeg vil gjøre!? Hvilke forbedringer som er reelle er vel egentlig kun noe jeg, og de som eventuelt er så heldige å få høre på musikk over anlegget mitt som kan si noe om!!!Takk som spør og for den rørende interessen for mitt ve og vel. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å poste noe mer i denne "brannfakkel" flame-bait tråden men skylder deg et svar.
Det jeg sliter mest med når jeg er her på HFS er å skjønne hvor lite subjektivist-menigheten er villige til å ta til seg rasjonelle forklaringer som gir svar på de oppsiktsvekkende lytteopplevelsene de beskriver. Trådstarter kunne jo f eks fokusere på å gjøre reelle forbedringer andre steder i anlegget som kunne oppleves og glede andre enn han selv.
Jeg kan ikke ha ansvar for å glede andre med endringene jeg gjør på mitt anlegg! Om andre finner glede i å lese det jeg skriver er det hyggelig det men ansvar ... ikke pokker!
Dette ikke for å støte noen!
{:^)
Sist redigert: