[No message]
Vedlegg
-
172.7 KB Visninger: 315
Hei Tønnestkr skrev:Wow, grattis, Endre!
-Hva skjedde med lyden da du fikk dem opp?
mvh
Genialt!Endre Askeland skrev:Bildene av ungene er 2 diffusorer kjøpt fra amerikanske ASC.
Og de gir et overraskende stort positivt bidrag til lydbildet!Bx skrev:Genialt!Endre Askeland skrev:Bildene av ungene er 2 diffusorer kjøpt fra amerikanske ASC.
Det er bilder av mine unger som er sendt bort til ASC.Gago skrev:er det dine unger?
dvs bilder av dine unger som du har sendt til asc, og så har de mekket diffusorer og trykket på motivene?
Endre Askeland skrev:Det er bilder av mine unger som er sendt bort til ASC.Gago skrev:er det dine unger?
dvs bilder av dine unger som du har sendt til asc, og så har de mekket diffusorer og trykket på motivene?
Hei Espenssm skrev:Hei Endre , dette var virkelig flott , lekkert oppsatt , og utrolig vakre høyttalere du har der.....
en tråd å følge med videre i rett og slett.
artig at du har fått ungene på diffusorer , det ser unektelig flott ut.
er platene/panelene oppheng-bare , eller må de limes rett på vegg. ?
Har du en link til firmaet du har benyttet ?
Mvh Espen Saatvedt.
Har du link til firmaet? Utrolig god idéEndre Askeland skrev:Det er bilder av mine unger som er sendt bort til ASC.Gago skrev:er det dine unger?
Det å bytte ut ungene mot figurative absorbenter må jo være å få i pose og sekk.Endre Askeland skrev:Det er bilder av mine unger som er sendt bort til ASC.Gago skrev:er det dine unger?
HeiLudo skrev:Har du link til firmaet? Utrolig god idéEndre Askeland skrev:Det er bilder av mine unger som er sendt bort til ASC.Gago skrev:er det dine unger?
Jeg er vel egentlig veldig godt fornøyd med hvordan det spiller nå, men samtidig så ligger det hele tiden en liten små jæ...l bak øret og hvisker inn i øret om det er noe mer man kan gjøre for å dra strikken litt lengre.ssm skrev:Hei Endre , takk for svar på spm direkte.
Jeg syntes du har en flott atmosfære i stuen , om høyttalerne spiller som de ser ut , tror jeg dette låter farlig bra !
DE Avalon-.høyttalerne er vel sultene saker ? ikke hørt annent fra Avalon enn de som Peter spillte på på fjorårets hortenmesse , de syntes jeg låt spennede , rett og slett
( Katamaran-høyttalern...)
Likner litt på en katamaran syntes jeg , med dine to sideplater ned som ben.
Tøffe saker.....Leketøy for store gutter.... ;D
Mvh Espen Saatvedt
Panelene er hengt opp i sonene der jeg har førsterefleksjoner fra høyttalerene.JP skrev:Lekre greier fra Finland.
Henger du opp på gefühlen eller følger det med tips og hint fra produsenten for å få mest mulig utbytte av disse akustikkproduktene? Akustikk er ikke helt enkelt og kyndig veilledning er avgjørende.
Eller blir det prøving/ feiling ut ifra eget hode? Som jo også kan gå bra, for all del.
Mvh
JP
OMF skrev:Gratulerer Endre!
Skjønner godt at du likte effekten av disse!
Riktig så pene var de også - hva koster noe slikt...?
Mvh
OMF
Hei RoyRoysen skrev:Et lite spørsmål Endre - kun fordi jeg ikke vet bedre. Vil den skjermen som henger utenpå dempeplatene ha noen negativ effekt på dempingen. Dersom måten du har gjort det på ikke innvirker i negativ grad på lyden kunne jeg tenkt meg å gjøre noe lignende med tid å stunder.
Mvh
Roysen
SOA skrev:Gratulerer med lekre kabler Endre. Skal du ha Siltech inn i hele kjeden?
mvh