united
Æresmedlem
Stacked deck er så j...la bra!
Du må finne disse og finne kassene. Bedre å selge dem enn at de står i en gammel kasse. Pengene kan du jo bruke på japansk kjøtt f.eks."Bare Wires" finnes også her - fikk den av min søster for sikkert 30 år siden da de ryddet og flyttet. Har aldri spilt den. Ditto med div. Cream og Hendrix plater også. Ble pakket vekk og nå er jeg ikke sikker på hvilken kasse de er i.
Tok også opp programmene til HAL på en gammel Tandberg, men jeg hadde kabel med DIN-plugger. Bra lyd den dag i dag.Dessverre uten levende bilder, men dette var mitt første møte med Kapteinen og det var magi fra første sekund. Spilt på NRK av H.A.L. og tatt opp på en gammel Tandberg spolespiller med mikrofon, så det gjaldt å sitte stille og ikke puste for hardt. Da var jeg vel sånn ca. 11 år gammel.
Jeg har god trening fra bransjen, men overlater det som regel til kona eller sønnen. Sistnevnte brukte jo kniv i sommer.
Julen varer jo som kjent helt til påske. God jul.Ja, god jul til alle som følger denne tråden - og selvfølgelig han far sjøl, kona og førerhunden.
Håper det blir ny runde med prøvesmaking til påske - om ikke før.....
God jul til deg også! Kommer en liste over 2018-utgivelser, men ikke før om noen dager.Årets julekalender har som vanlig vært storartet og spennende og følge
Venter spent på liste over gode utgivelser fra året som snart er over. Har ofte inneholdt ting som er blitt forbigått og må sjekkes ut.
God Jul
Husker det kom påskeøl her hjemme på 60 tallet
Vi finner på noe nytt i 2019. Be sure. Bytte ut øl med noe annet f.eks.? Musikk skal uansett med. Ha en god julenatt.Tusen takk for 24 innholdsrike dager!
Når man ivrer for en sak eller to, så er det relativt enkelt å skrive og å mene noe. Du kjenner deg igjen der håper jeg?Som alltid - en fantastisk flott juleinnsats! Til berikelse for alle som er glad i godt drikke, god musikk og vilje til å dele av kunnskaper! Takk.
Takk aam01. Jeg er ingen alkoholforkjemper, men en forkjemper for et godt liv, gjerne uten alkohol. Musikk er jeg derimot avhengig av.Takk for en fin tråd i år igjen. Den er spesielt inspirerende for en som ikke drikke så mye lenger pga medisinering. Musikken var interessant. Jeg hadde også hund en gang som var svæært glad i juleøl og bokkøl og han sovnet gjerne etter en flaske. Jeg regner med at hunden trenger en hvilepause nå etter den gode innsatsen. God jul ønskes til deg og hunden.
Arve
Nei, helt ukjent for meg! Går mest i intetsigende svadaNår man ivrer for en sak eller to, så er det relativt enkelt å skrive og å mene noe. Du kjenner deg igjen der håper jeg?Som alltid - en fantastisk flott juleinnsats! Til berikelse for alle som er glad i godt drikke, god musikk og vilje til å dele av kunnskaper! Takk.
Hunden har det fint, men nå er det kun i bånd. Vi får slippe henne løs i påsken på fjellet.
Samme til deg. Her går det rolig for seg med god mat, fete viner og masse musikk. Pluss, nesten, konstant fyr på peisen. En graut av en tåke utenfor.Takk for årets julekalender janfrt.
Den er et gledelig avbrekk i en travel hverdag før julefreden endelig smyger seg inn i hode og heim.
Plutselig skal ikke mer av hva som hastet i går leveres før inn på ny året
På tide med en juleøl
Ha en fortsatt velfortjent avbalansert og fredelig romjul.