zorry skrev:
Komponenten skrev:
Lenge siden det kjære deg, har kjent til arten i nærmere 20 år faktisk
Utfra dette må man vel kunne slutte at Komponeneten er mellom 18 og 23 år gammel?
theStig skrev:
Komponenten skrev:
[Gjelder det per. stykk eller totalt..?
Per kanal. Audio kan man ha i flere kanaler. Damer er best i mono.
Og her nevner hun begreper som pr stk og totalt, akkurat som om gamle grisers store høytalere skal bestemme hvor mange og hvor store fruentimmer de kan frekventere. Er det rart at de sarteste av oss blir engstelige? Her har vi hele tiden billet oss inn at Komponenten er en moden, fornuftig dame med sunne meninger som i stor grad faller sammen med de man kunne forvente av en landsens prest, både når det gjelder muslimer og kyskhet, og så viser det seg at hun derimot er en ungmøy med ikke-monogame tendenser. Nei, gutter stereo er bare uproblematisk i forhold til musikk. På andre arenaer kan stereo og ikke minst surround lett føre de lamme bort fra den smale sti. ;D
Jeg levde i lykkelig uvitenhet om hifientusiaster og deres gjøren og laden til jeg gikk på gymnaset, der dro en kompis en dag frem et hifi-blad, og jeg fikk innblikk i en verden knapt klarte å ta alvorlig, det ble faktisk utgitt blader som handlet om forsterkere, høyttalere og cd-spillere, og folk betalte for dem!! Det var ikke til å tro, det var en ny og ukjent verden, vi fikk jo sånne brosjyrer gratis i posten, hva var det med disse karene
??
Noe har jeg jo også lært av disse muslimene, koner har man helst i par, gjerne også surround, mye lyd blir det, og skal man så attpåtil ha høyttalere som overgår dette i vekt og størrelse
. Puh!! Ikke rart man kan bli litt amper
Som landsens prest må jeg få berolige deg, her gjerder vi lammene inn, og stiene er merket, så ingen fare
Er du redd for å rote deg bort kan vi alltids henge en bjelle rundt halsen på deg, da skal vi nok klare å spore deg opp om du virrer deg vekk..: