Er alle kvinnfølk like?

breuer

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Innlegg
815
Antall liker
588
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
8
Var på filmen "Tatt av kvinnen" i helga. Et utrolig bra innføringskurs i kvinners ulike hersketeknikker. Anbefaler alle å gå og se denne (kan trekkes av på skatten som voksenopplæring) og lære hvordan en kan få kona til å tro at det er hun som har bestemt at akkurat den høytaleren som står i stua er den rette.
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.979
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
Boka for tusseladder.



Never be pussy-whipped again
How to dominate in and out of the bedroom
How to bend a woman's mind like putty
How to make women jump at your commands
How to walk with confidence all the time
And much, much more!
 

Vedlegg

T

theStig

Gjest
slowmotion skrev:
theStig skrev:
Høyttalere bør være høyere, bredere, dypere og tyngre enn frua synes jeg. Det har jeg klart ganske bra nå. ;D
Enig i det, men det er vel et problem for de som sverger til stativhøytalere? ;)
Stativhøyttalere = dame uten underkropp?
 
T

theStig

Gjest
BT skrev:
theStig skrev:
Høyttalere bør være høyere, bredere, dypere og tyngre enn frua synes jeg. Det har jeg klart ganske bra nå. ;D
Øh...
Dypere?
Tenker du på bassporten?
::)
Bassport: 4" diameter, 18" lengde.

Nei forresten, jeg har gått over til lukkede kabinetter. Håper ikke det påvirker andre områder av livet.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.282
Antall liker
6.667
theStig skrev:
BT skrev:
theStig skrev:
Høyttalere bør være høyere, bredere, dypere og tyngre enn frua synes jeg. Det har jeg klart ganske bra nå. ;D
Øh...
Dypere?
Tenker du på bassporten?
::)
Bassport: 4" diameter, 18" lengde.

Nei forresten, jeg har gått over til lukkede kabinetter. Håper ikke det påvirker andre områder av livet.
Hvis kona di er av muslimsk afrikansk opprinnelse ville jeg nok vært skeptisk om hun skulle en tur til hjemlandet etter råd fra en lokal iman av gammel skole...
:eek:
 
T

theStig

Gjest
BT skrev:
Hvis kona di er av muslimsk afrikansk opprinnelse ville jeg nok vært skeptisk om hun skulle en tur til hjemlandet etter råd fra en lokal iman av gammel skole...
:eek:
Så det skal såpass mye til ja. Enda godt. Vi er meget langt unna.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
theStig skrev:
Høyttalere bør være høyere, bredere, dypere og tyngre enn frua synes jeg. Det har jeg klart ganske bra nå. ;D
Godt å høre, ingen som synes det gjør noe om man legger på seg litt da altså, bare et godt argument for enda en utskiftning ... ;)

Gjelder det per. stykk eller totalt..?
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
breuer skrev:
Var på filmen "Tatt av kvinnen" i helga. Et utrolig bra innføringskurs i kvinners ulike hersketeknikker. Anbefaler alle å gå og se denne (kan trekkes av på skatten som voksenopplæring) og lære hvordan en kan få kona til å tro at det er hun som har bestemt at akkurat den høytaleren som står i stua er den rette.
Jeg har lest boka. Det er mange år siden, men jeg er redd enda. :-\
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
theStig skrev:
Damer er best i mono.
Det høres da fristende ut med full surround, og identiske kanaler hele veien rundt. ;D

Edit: Forsåvidt mulig å unngå flere svigermødre også...
 
P

Parelius

Gjest
De fleste kvinner er ulike på en veldig lik måte.

Jeg undersøker nå om det samme er tilfellet i Riga. Det er meldt at de der for det meste er like på en veldig ulik måte.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
"Nød lærer naken kvinne å spinne"
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.365
Antall liker
6.575
Torget vurderinger
2
Parelius skrev:
Spiralis skrev:
"Nød lærer naken kvinne å spinne"
Da må vi ved guder holde henne borte fra nøden.
Og hvis kvinnfolk skulle havne i nød, og må lide litt, de vet ikke hva det er å lide i stillhet.
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Can you imagine a world without men? No crime and lots of happy fat women. - Nicole Hollander
 
O

OivindJ

Gjest
Gjestemedlem skrev:
OivindJ skrev:
100+ liters subber er vel ikke akkurat kjempe populært hos jentene sånn generelt. ;D
Tja, du får la de sitte litt på den en stund da :)
Eneste sammenheng hvor sand-demping ikke er et pluss? ;D
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
breuer skrev:
Når kvinnfolka drar i hus en vev på flere kvadrat(k)meter, blir dere spurt til råds om størrelse og farge? Eller om veven i det hele tatt skal i hus? Denne er vel litt under normalen i størrelse.
Nå er det vel strengt tatt jeg som har dratt veven i hus........... Får ikke lov å sette den opp i stua så den står lagret på "fjernlager" og da teller det kanskje ikke?
 

zorry

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.05.2005
Innlegg
141
Antall liker
0
Komponenten skrev:
Lenge siden det kjære deg, har kjent til arten i nærmere 20 år faktisk… ;)
Utfra dette må man vel kunne slutte at Komponeneten er mellom 18 og 23 år gammel?


theStig skrev:
Komponenten skrev:
[Gjelder det per. stykk eller totalt..?
Per kanal. Audio kan man ha i flere kanaler. Damer er best i mono.
Og her nevner hun begreper som pr stk og totalt, akkurat som om gamle grisers store høytalere skal bestemme hvor mange og hvor store fruentimmer de kan frekventere. Er det rart at de sarteste av oss blir engstelige? Her har vi hele tiden billet oss inn at Komponenten er en moden, fornuftig dame med sunne meninger som i stor grad faller sammen med de man kunne forvente av en landsens prest, både når det gjelder muslimer og kyskhet, og så viser det seg at hun derimot er en ungmøy med ikke-monogame tendenser. Nei, gutter stereo er bare uproblematisk i forhold til musikk. På andre arenaer kan stereo og ikke minst surround lett føre de lamme bort fra den smale sti. ;D
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
zorry skrev:
Komponenten skrev:
Lenge siden det kjære deg, har kjent til arten i nærmere 20 år faktisk… ;)
Utfra dette må man vel kunne slutte at Komponeneten er mellom 18 og 23 år gammel?


theStig skrev:
Komponenten skrev:
[Gjelder det per. stykk eller totalt..?
Per kanal. Audio kan man ha i flere kanaler. Damer er best i mono.
Og her nevner hun begreper som pr stk og totalt, akkurat som om gamle grisers store høytalere skal bestemme hvor mange og hvor store fruentimmer de kan frekventere. Er det rart at de sarteste av oss blir engstelige? Her har vi hele tiden billet oss inn at Komponenten er en moden, fornuftig dame med sunne meninger som i stor grad faller sammen med de man kunne forvente av en landsens prest, både når det gjelder muslimer og kyskhet, og så viser det seg at hun derimot er en ungmøy med ikke-monogame tendenser. Nei, gutter stereo er bare uproblematisk i forhold til musikk. På andre arenaer kan stereo og ikke minst surround lett føre de lamme bort fra den smale sti. ;D
Jeg levde i lykkelig uvitenhet om hifientusiaster og deres gjøren og laden til jeg gikk på gymnaset, der dro en kompis en dag frem et hifi-blad, og jeg fikk innblikk i en verden knapt klarte å ta alvorlig, det ble faktisk utgitt blader som handlet om forsterkere, høyttalere og cd-spillere, og folk betalte for dem!! Det var ikke til å tro, det var en ny og ukjent verden, vi fikk jo sånne brosjyrer gratis i posten, hva var det med disse karene…?? :eek: :eek:

Noe har jeg jo også lært av disse muslimene, koner har man helst i par, gjerne også surround, mye lyd blir det, og skal man så attpåtil ha høyttalere som overgår dette i vekt og størrelse …. Puh!! Ikke rart man kan bli litt amper… :mad:

Som landsens prest må jeg få berolige deg, her gjerder vi lammene inn, og stiene er merket, så ingen fare… Er du redd for å rote deg bort kan vi alltids henge en bjelle rundt halsen på deg, da skal vi nok klare å spore deg opp om du virrer deg vekk..::)
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Komponenten skrev:
Jeg levde i lykkelig uvitenhet om hifientusiaster og deres gjøren og laden til jeg gikk på gymnaset, der dro en kompis en dag frem et hifi-blad, og jeg fikk innblikk i en verden knapt klarte å ta alvorlig, det ble faktisk utgitt blader som handlet om forsterkere, høyttalere og cd-spillere, og folk betalte for dem!! Det var ikke til å tro, det var en ny og ukjent verden, vi fikk jo sånne brosjyrer gratis i posten, hva var det med disse karene…?? :eek: :eek:
Hifi blader representerer drømmer ,og gleden over å se at andre setter pris på musikkopplevelser og prioriterer dette høyt. Uansett budgett.



Jeg på den annen side er mer forbauset over hva kvinner bruker tid på å lese. De mest puplulære tidskriftene handler jo stort sett om mennesker med uvanlige sykdommer og oppbrudd i forhold, traumatisk barndom og evnen til å lokalisere bortkomne pusekatter via teletorgnumre.



Og hvem andre enn frisørsalonger abbonerer på blader som Wedding? Greit nok å kjøpe et nummer eller to for å få gode tips og råd til den store dagen. Men etter man er gift må det vel være noe meningsløst å fortsette å abbonere på disse?

 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
Vel, da kan man omsider avkrefte at alle kvinnfolk er like. Jeg kjøper ingen blader, jeg leser heller ingen blader. Tidvis kan det gjøres sporadiske unntak for foto- eller hageblad, og i et svakt øyeblikk abonnerte jeg noen måneder på I Form, men det ga seg fort… :eek:
Det bladet jeg “leser” mest er vel Fidelity, om ikke annet så blar jeg kanskje fort igjennom det når det ligger på bordet, -hauk pleier i alle fall å være ganske bra… ;)
 
O

OivindJ

Gjest
Jeg har faktisk hørt ei søt jente si: "Den slangen der går jo fra radiatoren til den tanken der, så da skjønner jeg jo at kjølevesken skal oppi der"

WOW!!!!! Dessværre varte sjokket så lenge at jeg glemte helt å spørre om hun hadde lyst til å gifte seg i den nærmeste framtid.. hehe.. ;D ;D ;D
 
G

Gjestemedlem

Gjest
OivindJ skrev:
Jeg har faktisk hørt ei søt jente si: "Den slangen der går jo fra radiatoren til den tanken der, så da skjønner jeg jo at kjølevesken skal oppi der"

WOW!!!!! Dessværre varte sjokket så lenge at jeg glemte helt å spørre om hun hadde lyst til å gifte seg i den nærmeste framtid.. hehe.. ;D ;D ;D
Jeg regner med det var høyttalerene dine hun prøvde å helle kjøleveske i da?
 
O

OivindJ

Gjest
Gjestemedlem skrev:
Jeg regner med det var høyttalerene dine hun prøvde å helle kjøleveske i da?
Selvsagt, hvor ellers? ???

She soo klever! ...or smart ai miiin :)
 
J

Jurassic

Gjest
Jeg har faktisk vært ute for ei jente som lurte på om jeg ikke skulle skulle slokke ovnen før vi skulle legge oss.
Kvinnfolk slutter aldri å imponere.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Jurassic skrev:
Jeg har faktisk vært ute for ei jente som lurte på om jeg ikke skulle skulle slokke ovnen før vi skulle legge oss.
Kvinnfolk slutter aldri å imponere.
Det hun mente å si var at dere skulle varme opp huset selv. Hvis du ikke skjønte det, så, ja så, ehhh.... ;D
 
Topp Bunn