Bluesbreaker vant og har ingen oppgave klar?
Langt på dag og en noe utenom hva vi ser her.
Stor artist som har solgt over 70 millioner.
Dette er italiensk pop.
Milano 1981.
Du verden!
Trodde den der skulle overleve både en rosa natt og litt til.
Selv om du ikke har et komplett svar så er du en kvalifisert vinner.
Ta det videre du.
Siden jeg liker at en quiz skal være mulig og gøy så kommer jeg allerede nå med første hint.
dette er et debut album og jeg ble igrunn oppmerksom på dette bandet grunnet deres samarbeide med en av gitarheltene en gang.
Joda. Det er mange gitarhelter. Forferdelig mange når jeg tenker meg om. Kanskje ikke rare hintet men et sted må man jo starte
Egentlig håper jeg alle som en er på fest og koser seg gugg ihjel så den med svaret ikke engang har sett oppgaven. Men jeg ga et hint om en gitarist. Svært inflytelsesrik en. Han inviterte disse til å faktisk være med på å skrive hans album. Jeg tror alle artister mer eller mindre ville oppfattet det som en ære.
For fortsette monologene min her. Jeg får gi slipp på denne gitaristen som kommer fra Storbritannia og fokusere på mer på målet.
disse damene spiller rock og kommer fra den øya vest for oss.Det er ikke så veldig lenge siden denne skiva ble utgitt. Hadde det ilke vært for corona så vil jeg si nettopp.
Howard Stern må ha sett eller hørt om disse damene for når han i 2016 skulle gjennomføre en tribute konsert for en storhet som hadde gått bort så var disse med.
Som quiz må det jo komme tips som gjør det mulig å Google når man selv ikke har hørt om det da selveste jeff Beck har sansen så er det jo klart de er dyktige musikere
Helsikkens greier. Tenkte å la en bli løst kjapt uten å måtte hinte.. nuvel. Denne skal forhåpentligvis løses før kvelden så vi snakker om en Offiser av Den britiske imperieordenen som speller blues. Årstallet kommer nok i neste hint men skiva er ikke ny