Som en perle i den svinestien som var hitlistene på 80-tallet ?Her kommer et virkelig tips. Dette bandet havnet på hitlistene til tross for at de burde ikke gjøre det tatt i betraktning hitlistene på den tiden
Dette er vel en av oppgavene som hadde vært fint med bilde av hele platen i oppgavenJoa. Det er jo korrekt United
Spor tre på skiva dog. Vis vedlegget 727805
På åttitallet var jeg så motkulturell at om det lå på hitlistene var det pr.def. dårlig. Husker bandet, men kjenner ikke igjen coveret.Du er inne på noe og jeg mistenker du sitter på svaret nå ja
Var du mot hitlistene på 80tallet, så var du vel som meg, heller mainstreamPå åttitallet var jeg så motkulturell at om det lå på hitlistene var det pr.def. dårlig. Husker bandet, men kjenner ikke igjen coveret.
tja, med tanke på hvor mye av det som resirkuleres på «voksenradio» idag, er jeg søren ikke sikker på det..Var du mot hitlistene på 80tallet, så var du vel som meg, heller mainstream
fullt hus!Det er vel waliseren Dave Edmunds sin Twangin... tenker jeg. Også er det vel Wilson Picket og Erlend Ropstad under. Den aller bakerste/underste er jeg jammen ikke sikker på, Byrds?
Tar meg sjæl i nakken hver gang jeg hører ABBA, likte dem ikke dengang, vil ikke like de nå, men det er noggo me ditja, med tanke på hvor mye av det som resirkuleres på «voksenradio» idag, er jeg søren ikke sikker på det..
Summertime when the living is easy OhjessMiles - Porgy and Bess
Mono UK 59’ ?Summertime when the living is easy Ohjess
Alle sjangere har sine eksperter.. ok,ok , jeg har en til i løpet:The Jam setting sons. Ta en til superhkm.
I wish og jeg har orto's mono se pickupMono UK 59’ ?