NopeRåsjanser på Satyricon (..før jeg begynner googlingen )
Her tror jeg poenget er at vi alle avstår fra å bruke Google så lenge vi kan. Man skal få lov til å tygge på disse ... lenge hvis det trengs ...Er det slik å forstå at man kan google albumbildene som legges ut her og finne svaret?
Ikke mange snøballkast unna, nei. Og snøballer lever ikke lenge der tematikken er hentet fra...sjangeren kan da ikke være langt unna ?
Trodde også det var meningen, men blir ofte litt usikker på om alle kjører samme praksis...Her tror jeg poenget er at vi alle avstår fra å bruke Google så lenge vi kan. Man skal få lov til å tygge på disse ... lenge hvis det trengs ...
Er det slik å forstå at man kan google albumbildene som legges ut her og finne svaret?
Her tror jeg poenget er at vi alle avstår fra å bruke Google så lenge vi kan. Man skal få lov til å tygge på disse ... lenge hvis det trengs ...
Bare som et tips, det går jo an å ta en liten test på bildet man legger ut for å se om Google gjenkjenner det og eventuelt da bruke et litt mer uklart bilde?Trodde også det var meningen, men blir ofte litt usikker på om alle kjører samme praksis...
De som har testet ut Google til bildegjenkjennelse kan kanskje avklare det spørsmålet...Bare som et tips, det går jo an å ta en liten test på bildet man legger ut for å se om Google gjenkjenner det og eventuelt da bruke et litt mer uklart bilde?
For det er vel ikke sånn at du klarer å jukse på alle bildene i denne tråden???