Nightpuma
Hi-Fi freak
Hei,
Jeg har opplevd følgende flere ganger i det siste både på Finn og Tise.
Jeg kjøper en ting med Fiks ferdig eller tilsvarende på Tise. Da går pengene til Finn/Tise som holder de til jeg har mottatt pakken.
Jeg mottar en sporing som sier at pakken er hentet.
Det begynner så å drøye, og jeg etterlyser varen hos selger.
Selger beklager da at helthjem/posten ikke har hentet pakken og sier at de kan sende i dag eller eventuelt kansellere.
Jeg velger så å kansellere siden det har gått en uke uten at selger har gitt beskjed.
Skjønner ikke hvorfor dette skjer så mye. Har aldri hatt problemer med Finn før fiks ferdig opplegget begynte.
Kan selger få noe ut av det her på noe som helst måte?
A
Jeg har opplevd følgende flere ganger i det siste både på Finn og Tise.
Jeg kjøper en ting med Fiks ferdig eller tilsvarende på Tise. Da går pengene til Finn/Tise som holder de til jeg har mottatt pakken.
Jeg mottar en sporing som sier at pakken er hentet.
Det begynner så å drøye, og jeg etterlyser varen hos selger.
Selger beklager da at helthjem/posten ikke har hentet pakken og sier at de kan sende i dag eller eventuelt kansellere.
Jeg velger så å kansellere siden det har gått en uke uten at selger har gitt beskjed.
Skjønner ikke hvorfor dette skjer så mye. Har aldri hatt problemer med Finn før fiks ferdig opplegget begynte.
Kan selger få noe ut av det her på noe som helst måte?
A