Har akkurat gått på en liten smell angående bytte av mobilabonnement. Min kone maset på meg om at jeg burde bytte selskap fordi jeg betalte i meste laget der jeg var kunde. Synes det har vært en ryddig leverandør og alltid på pletten med en melding hvis faktura (Kom pr post) hadde forfalt. Hvis en var for treg kom det purring uten noen spesielt tillegg.
Januar i år ringte en fra Phonect og la ut om deres fantastiske selskap og deres billige priser. Dum og naiv, byttet jeg og tenkte at "ja jeg sparer vel noen småkroner" De sendte regningene på Mail i hytt og pinne. Overgangen fra papir post til e-post er jo en fin ting, men jeg har oversett en del av disse telefonregningene noe er betalt noen få daget etter forfall og noen litt lengre etter. Saken er at jeg selv om jeg var bare en dag for sein var purregebyret på nesten 100 kr. Her var det ikke snakk om å gi et varsel hvis en ikke hadde husket å betale til tiden.
Burde vært vanlig prosedyre for alle slike selskaper det hadde hjulpen en litt rotete kar som meg.
Mener jeg har fått purregebyr på de jeg har betalt til tide også Må gå gjennom litt nøyere.
Ble forbanne på alle disse purrekostnadene og bestemte meg for og bytte til første som kom med et greit tilbud. Det var det dummeste jeg har gjort. Helt nederst på en lang avtale med Phonect stod det jeg ikke trodde var mulig. Naiviteten lenge leve. Pris på brudd på bindingtid 3750 kr. Dette ble jo ikke nevnt av den "hyggelige " selgeren.
Phonect ble definnitivt det dyreste selskapet jeg har hatt men det er egen feil.
Bare en liten advarsel om at dette ikke er selskapet for rotehoder og de som ikke gidder og lese lange avtaler i små skrift
Bare for å ha sagt det Phonect har alt på det tørre, selv om jeg synes noe av dette grenser til sleiphet.
Men venlig hilsen en som kommer til å betale på dato heretter.
Januar i år ringte en fra Phonect og la ut om deres fantastiske selskap og deres billige priser. Dum og naiv, byttet jeg og tenkte at "ja jeg sparer vel noen småkroner" De sendte regningene på Mail i hytt og pinne. Overgangen fra papir post til e-post er jo en fin ting, men jeg har oversett en del av disse telefonregningene noe er betalt noen få daget etter forfall og noen litt lengre etter. Saken er at jeg selv om jeg var bare en dag for sein var purregebyret på nesten 100 kr. Her var det ikke snakk om å gi et varsel hvis en ikke hadde husket å betale til tiden.
Burde vært vanlig prosedyre for alle slike selskaper det hadde hjulpen en litt rotete kar som meg.
Mener jeg har fått purregebyr på de jeg har betalt til tide også Må gå gjennom litt nøyere.
Ble forbanne på alle disse purrekostnadene og bestemte meg for og bytte til første som kom med et greit tilbud. Det var det dummeste jeg har gjort. Helt nederst på en lang avtale med Phonect stod det jeg ikke trodde var mulig. Naiviteten lenge leve. Pris på brudd på bindingtid 3750 kr. Dette ble jo ikke nevnt av den "hyggelige " selgeren.
Phonect ble definnitivt det dyreste selskapet jeg har hatt men det er egen feil.
Bare en liten advarsel om at dette ikke er selskapet for rotehoder og de som ikke gidder og lese lange avtaler i små skrift
Bare for å ha sagt det Phonect har alt på det tørre, selv om jeg synes noe av dette grenser til sleiphet.
Men venlig hilsen en som kommer til å betale på dato heretter.
Sist redigert: