Mange takk for svar Geiren.
Vi er vel utenfor
Erfaring med Ethernet switch fra PPA Studio
men siden PPA sin USB er nevnt går det vel bra.
Ja, jeg er i mål med platespiller, elektronikk, høyttalere, kabler, padde osv.
CD spilleren forsvant ut av huset for ca.10 år siden, kan ikke si at jeg har savnet den. Har vurdert en ny CD transport, men har valgt å satse på streaming. I verste fall rippe CD'n til SSD som står i Nucleus+.
Ser ikke for meg at jeg kommer til å kjøpe noe særlig med LP heller, så streaming blir nok hovedkilden for ny musikk. Derfor er jeg nysgjerrig på om der noe å hente på duppeditter.
Modem/ruter fra nettverksleverandør står i et annet rom, bruker samme repeater til musikkrommet som du har pensjonert. Kabel fra ASUS'n til Nucleus+ og SOtM sMS-200 Ultra NEO med sPS-500 strømforsyning til Nucleus+ og streamer.
Fiberen er lagt til ytterveggen, regner med at den blir tatt i bruk til sommeren. Det gir mulighet til å revurdere hele opplegget. Det som er helt sikkert er at det blir Wifi fra nettverksruter til en ny repeater eller Wifi streamer.
Prismessig er nok Auralic aries G2,1 utenfor mitt budsjett, lever godt med det jeg har. Selv om Wifi og streamer i samme boks frister. Har du testet den?
Spiral Groove føttene er limt fast med lynlim på streamer og Nucleus+, så nå glir ikke enhetene på føttene pga. stive kabler
Jens