erk
Hi-Fi freak
Ja! Ytrefilet fra urfe rÞkelaksen har jeg til gode! Fantastisk. Jeg mÄ vÊre din venn resten av livet for dette var saker
Det er dere vel unnt.. Man hÞster som man sÄr!Nydelig pÄ sÄ mange plan! Tusen takk !
Du fÄr ta turen til Dirdal i sommer Ä hamstre SÄ kan du komme innom Ä fÄ hÞrt pÄ slekta til Moelva TotenpÄlene stÄr Ä venterNydelig pÄ sÄ mange plan! Tusen takk !
Jada, jeg har innbildt meg at jeg har hatt den pÄ et par ganger og har sett veldig stor "fisk" pÄ ekkoloddet. For noen Är siden tok jeg med en fyr fra Belgia ut som hadde fisket med reke fra land i 2-3 dager og var helt hÄplÞs... Vi dro ut og sÄ fikk jeg pÄ en som rÞsket av multisenen gitt.. Fiskehistorier vet du.. ikke noen orm nei men det var uansett heftig... SÄ da ble det litt fluefiske langs land og han fikk med seg 4-5 smÄfisk til middag. Kom med en liter Whiskey til meg dagen etter sÄ han var i hvert fall fornÞyd, og fortsatt litt sjokket over den vi mista... Sjukt med Þrret over noen kilo nÄr den bestemmer seg for Ä ikke samarbeide, liksom drÞmmen detDu jakter nok pÄ ormen, big fish
Jepp. Kunne velge stÞvhette men jeg synes den er litt styggfin i karrbÄnn ;-)Ah, fÞrste NTLW5000 med karrbÄnn stÞvhette?
Vanligvis kommer meroVinger med DSP-modul, en omfattende en sÄdan fra FourAudio med FIR og mye annet som kontrolleres via PC/USB, tilsvarende Hypex Filter Designer. Men jeg valgte det bort siden jeg uansett Þnsker Ä sentralisere DSP til litt fÊrre steder framfor Ä justere ting i 10 forskjellige subber, hÞyttalere og prosessorer og alt med forskjellig programvare ;-)Sitter det ikke noen DSP i de Merovinger-subene?
Jeg har prÞvd denne skeptisisme veien. Men Topping er krise. En Cyp dac jeg fant hos modern spiller ringer rundt den beste toppingen. Det har vel sikkert kommet en bedre topping nÄ.Jeg tarn!
Du er rundlurt, hva faen skal du med en dac til kr. 250000.- digitalt er digitalt og har NULL betydning. Antar den dyre dritten du har kjĂžpt mĂ„ler dĂ„rligere enn topping dac til kr 6000.- Lykke til med placebo! Er det muligâŠ.
Er egentlig litt usikker pÄ hva jeg skal si, men jeg fikk lyst til Ä svare sÄ jeg bare hopper i det, rett inn i hulen av spÞkelser og kontroversJeg har prÞvd denne skeptisisme veien. Men Topping er krise. En Cyp dac jeg fant hos modern spiller ringer rundt den beste toppingen. Det har vel sikkert kommet en bedre topping nÄ.
Gleder meg som et barn. Dette setter Westminster, servosubber, dCS Apex DAC, Trinnov, ASR Emitter, Basis, Audio Note og moelva i skyggen!ForelÞpig belÞnning for strevet! JordbÊrpai med is. Laget av dama til guttungen. Hun er velkommen nÄr som helst (enda godt det da siden hun stort sett bor her). @larsmartin fÄr avgjÞre i morgen om det var verdt turen fra Drammen
Vis vedlegget 936065
Takk det var en veldig hyggelig opplevelse Ä ha deg pÄ besÞk!Takk for idag! Det ble faktisk en hele dag!
Morro Ä prate med en ingeniÞr som er ekte hifi freak. Litt som Ä prate med Jesus og djevelen pÄ en gang.
Syntes begge oppsettene dine er heftige, men slo meg ikke helt til ro i 2. etg. Stue anlegget med Westminster og servobass var helt rÄtt og jeg stor kosa meg. 110% perfekt timet bass og null hÞrbare rom moder.
Skal en gi noen nevroser mÄ det vÊre mer kontroll i toppen, der var det kanskje noe mer stress enn ellers. Og skal en pÄ dÞd og liv klage enda mer kan det vÊre at volumet mÄtte litt opp fÞr lyttebilde ble ett.
Dette anlegget er i retning jeg personlig liker.
En fin lytte opplevelse som absolutt var verdt turen.
Takk for idag og for hyggelig vertskap!
Jeg skal hjem Ă„ jobbe med bassen. đ«Ł
Nei nÄ kommer to 21-tommere hvert Þyeblikk og 4 til er bestilt. DA... mÄ du komme tilbakeSueanlegget var tulla til da vi var der, sÄ fy skam Loftet lÄt meget bra i mine Þrer bortsett fra i bassen.
Ikke lenge fÞr alt sÄr Ä spiller som det skal
Det kan bu banne pÄ pÄ at jeg gjÞr, men venter nok til du har alle seks pÄ plass. Hvis det skulle drÞye litt sÄ hÄper jeg du fÄr tatt deg en tur ned hit i mellomtiden, sÄ du fÄr en lytt pÄ det jeg sitter Ä innbiller meg er sÄnn det bÞr vÊreNei nÄ kommer to 21-tommere hvert Þyeblikk og 4 til er bestilt. DA... mÄ du komme tilbake
Jeg lurer pÄ om utfordringen er hvordan man kan ta gode nÊrfeltsmÄlinger (i mangel pÄ anekoisk kammer). Hadde samme "problem" med mine 4-veis Adam Audio som jeg fiklet med i fjor. Det ble bare tull nÄr jeg mÄlte fra 20-20kHz pga avstand mellom driverne.. MÄ i sÄ fall mÄle og korrigere hver driver separat men da har man nye utfordringer...Deqx var ikke sÄ lett Ä fÄ god lyd med.
Er de ferdig stabla ell stÄr de i finstua noen dager for beundringHmmm kanskje jeg kan lage en 24" sub ut av transportkassa? Ser jo fryktelig smÄtt ut det der...
Vis vedlegget 939053
Nei dette bildet var fra pakkinga i Tyskland dessverre. Men Nà har de ankommet landet. Er nok i hus til ukaEr de ferdig stabla ell stÄr de i finstua noen dager for beundring