Tror ikke det.Valentino skrev:Du trenger en styrepils!
Om et par timer går jeg tilbake i rollen som ansvarsfull forelder.
Men seriøst. Ser dere andre bilder ???
|
Tror ikke det.Valentino skrev:Du trenger en styrepils!
Alle bildene er fremme på min skjerm!ErosLoveking skrev:Men seriøst. Ser dere andre bilder ???
Kom innErosLoveking skrev:
Slettes ikke noe dårlig valg.Roberten skrev:Hå, sjå no !
Ble både tørst og fysen på rør for første gang i mitt liv. For ikke å snakke om å høre Scream Dracula Scream og late som om jeg er 18 igjen.
Vet ikke helt om det er de samme. Må ærlig innrømme at jeg er litt blank på disse røra. Skulle vært morsomt å testet ut og sammenlignet litt forskjellige typer. Gode forslag mottas med takk.Oslo2 skrev:På bildet av dine vakre Snappers ser det ut som om du har Svetlana EL34 SED. Stemmer det? Jeg har en ca 20 brennetid med slike i mine "juicy" blokker. Lydmessig lover det bra foreløpig. Liker også den brune basen - the retro look with the punch of the new millenium 8)
Istemmes uten problemErosLoveking skrev:Slettes ikke noe dårlig valg.
En plate som har hatt mang en runde på tallerkenen her i gården. En av nitti-tallets klassikere IMO.
Oslo bytryner ja. Du har nok sett de ute tenker jeg.Roberten skrev:Takk, nå skal jeg slite med å sove før jeg/andre klarer dette.
Jeg synes det er noe veldig kjent med personen i midten, kan det stemme ?
En halvliter i solen på Asylet på søndag til den som klarer denne.
EDIT: hintene du kom med mens jeg postet gjorde det ikke lettere for min del, men jeg ser at det kan være rett at det er noe kjent med grabben i midten.