Eros´Quest for Love, The Kings Cave.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.999
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    V6?
    (den hvite fiskekassa altså)
    ikke peiling, driver som sagt bare i fraktbransjen, mottakeren får utdype videre. Tar god plass i kjerra ihvertfall.

Ser frem til en berikende musikkopplevelse på veien sørover. Punkebass blir sikkert ikke det samme etter dette. Skal se at det blir en permanent løsning for bilstereoen.

Om det er den burken jeg tror det er, vil den med rett plassering rydde opp litt ja.

I bil? Morsom tanke.... :cool:
    Er vel mye rart som har blitt snekret i hattehyllene på Orkanger opp gjennom....

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    ble noen stopper til før ny fiskekasse var i boks. Bare til "låns" i noen dager før eieren skal ta over. Regner med å få god bruk for denne i de neste par dagene. Kjenner formelig lukten av fiskeslo allerede. Nais!

svær...!
    håper den rydder litt opp i janr-hjørnet.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    bilsyk-hjørnet. Satt der en hel kveld når du hadde mezzoene. Grønn i trynet, knasket bilsjuketabletter men blid som en sol

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Ganske svær ja. Får plass til en liten jungel av potteplanter på den der blomsterkassa.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    bilsyk-hjørnet. Satt der en hel kveld når du hadde mezzoene. Grønn i trynet, knasket bilsjuketabletter men blid som en sol

bare janr som overlever en kveld i det hjørnet.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    herlig herlig.
    husk å ta vare på innvollene også.

når er du i oslo?

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    melkesyre og lange albuer fremdeles!

svær og tung, den fiskekassa.
    men øyne har begynt å vende seg til den, synes den er mindre stygg enn det jeg fryktet.

takk for hjelpen, eros.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Så nå har du ødelagt hjørnet mitt ? :(

Utrolig snilt av ELK å ta med det dråget av ei kasse :)

/jan

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Så nå har du ødelagt hjørnet mitt ? :(

Utrolig snilt av ELK å ta med det dråget av ei kasse :)

/jan

go'hjørnet ditt blir bedre enn noensinne, janr.
    all bass fjernes, og et par fostex t500a mk2 skal opp borti der.
    som khorn-eier drømmer du vel om mindre bass og mer diskant. :cool:

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo

men øyne har begynt å vende seg til den, synes den er mindre stygg enn det jeg fryktet.

takk for hjelpen, eros.
    skulle bare mangle at jeg var med og bar den inn etter å ha kjørt den så langt. ;)

Kassa virker langt mer monstrøs i bilen enn i stua. Bak kroken "forsvinner" den vel.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Hva slags fiskekasse snakker vi om her egentlig?:cool:

et stygt, overpriset og lite funksjonelt avlastningsbord som falt i moderat smak hos frøkna...

kanskje du er hypp på å overta, guru? ;)

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17

takk for hjelpen, eros.
    skulle bare mangle at jeg var med og bar den inn etter å ha kjørt den så langt. ;)

Kassa virker langt mer monstrøs i bilen enn i stua. Bak kroken "forsvinner" den vel.
    åjada, frøkna mener den kommer til å forsvinne som en grå elefant i et rosa rom på tolv kvadrat

espege

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.09.2009
    Antall liker
    692
    Sted
    BERGEN
    Torget vurderinger
    71
    Innbiller meg at det er hensiktsmessig å henvende seg her:

Skal til Moss (for å se Cavebones) på fredag og er i den anledning i Oslo lørdag/søndag… skjer det noe der som er verdt å få med seg?

mvh e

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    Skal du til Moss så må du spise på Ming's:

www.mingrestaurant.no

- siste tilskudd på familiens restaurantstamme! Design, materialvalg og utsmykning courtesy Fru Sluk & Sluk :cool:

espege

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.09.2009
    Antall liker
    692
    Sted
    BERGEN
    Torget vurderinger
    71
    www.mingrestaurant.no

- siste tilskudd på familiens restaurantstamme! Design, materialvalg og utsmykning courtesy Fru Sluk & Sluk :cool:
    ^Du kødder ikke nå?!..

Ser jo ut som en ordentlig restaurant, og med potensiale til å gjøre berettiget skam på det belastede/belastende begrepet "kinamat".
    Svært (!) appetittvekkende, og selv om første tanke var "Faen, dette ser dyrt ut"; ikke så ille prismessig heller.

Fikk ellers smaksløkene åpnet for hva kinesisk kjøkken kan være for 13-14 år siden i et lite og ujålete Hunanbasert spisested her i Bergen.
    Da stedet dessverre stengte ned, arrangerte innehaver matlagingskurs for trofaste spisegjester (har aldri hakket så mye hvitløk, koriander og ingefær hverken før eller siden), så noen ganger i året flesker vi fremdeles til med (en ånsvakt sterk) oksehalesuppe eller Gong bao.

mvh e

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Innbiller meg at det er hensiktsmessig å henvende seg her:

Skal til Moss (for å se Cavebones) på fredag og er i den anledning i Oslo lørdag/søndag… skjer det noe der som er verdt å få med seg?

mvh e
    bummer! Har gjort deal med den bedre halvdel om at hun går ut fredagskveld siden jeg spiller skiver på lørdag. Hvis ikke ville jeg dratt ned til Moss en tur jeg også.
    Hadde Cavebones på plakaten i August her i Oslo. Utrolig moro å se Jo Espen og gjengen igjen.

Min "to do"- liste for helga er;
    Fredag; Stereofil, Mathallen og ikke minst nyåpningen av Big Dipper (i Møllergata) klokka 1400, samt Smoke Mohawk-konsert på samme sted klokka 1800. Etter det, hjemme med unga.

Lørdag; Henge litt på Big Dipper, og ellers ta livet med ro på dagen. Til kvelds har Big Dipper åpningsfest på Gamla vegg i vegg med bl.a The Apricot live. Kolliderer med at jeg og andre spiller Beat, Freakbeat, Garage og Soul og annet, samt visning av snusk på veggen på Q fra ca. 2230.

Søndag; foreløpig lazy

Du får sende meg en PM ;)

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    restauranten som sluket linket til ser ut til å være noen divisjoner over den jevne "kinarestauranten".

kinesisk mat kan være like sofistikert som fransk mat.

kinamat, derimot, er noe ordentlig søl.
    en sammensausing av kjipe grønnsaker og hermetikk, kjøtt som er dynket i potetmel i dagesvis slik at det blir "mørt" og mister all smak, babymais og litervis med potetmeljevning og soyasaus, etc.
    laget av lysskye kinesere med slett kroppshygiene og servert til ulykkelige sjeler i bygdenorge.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    forsinket god jul og godt nytt herifra. Ukene har flydd avgårde gitt. :rolleyes:

Arkeologiske utgravninger i Kings Cave, konserter hist og her, Londres, og ikke minst gjenopptagelsen av en gammel interesse..........

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Godt nytt år!!! godt å se deg tilbake. Du har vært savnet.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    takk skal du ha fingers, savner jo noen av dere jeg også da ;)

Dagene går stort sett med til musikk og lek. Eldstemann ble 4 før jul, og vi har såvidt begynt å lukte på "smålego". Farlige greier, blir jo hekta selv, husker jeg var helt oppslukt i oppveksten. Minstemann som ble 2 på fredag, har også gjort sine første forsøk. Begge er foreløpig veldig flinke til å ta vare på det som er bygd.

Formiddagen i dag har gått med på å bygge denne. Jeg har satt på klistremerker, 2 klosser og overoppsyn, resten er junior sitt verk. Syns det er godt jobbet jeg av en fireåring.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    herlige tider cash, håper det blir tid til noen drypp ila kvelden. Få ting matcher nyinnkjøpt gammel vinyl, et par pints på puben og hyggelig selskap. Det meste av fangsten fra den helga er spilt 3-5 ganger hver. Klokelig nok ikke de store kjøpseskapadene etter det, med noen unntak seff. Nå er det mest arkeologi i egne hyller og bokser, mange gode kvelder i høst og vintermørket har det foreløpig vært.

"Jeg elsker musikk" smalt det fra fireåringen mens romskipet tok form på kjøkkenbordet.
    Byggetid? Ca 5 minutter lengre enn "soundtracket" som dannet lydteppet for dagens kreasjon, legosett "3367" må vite.

Nå er det pizzakjevling og kakebakst for alle penga, venter innrykk unger og venner om en times tid.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Blue Things er slettes ikke dumt nei Townes.

Har i høst fått ryddet litt på platerommet aka "Kings Cave". Var på tide, kunne vært tatt ut ifra serien "Hoarding: Buried Alive". Nå er det mulighet for å sette seg ned å bruke rommet mer aktivt igjen. Heldigvis, fordi det fort kunne stått blålys og stige utenfor bygården rett før jul. Luktet plutselig småsvidd en kveld jeg sto å bladde litt i hyllene, tør ikke tenke hva resultatet kunne blitt. :(:(:(

har fått meg til å tenke litt på alt det elektriske en omgir seg med.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Jeg og Dumbo var forresten og luftet passene våre i november, noe vi dessverre gjør litt for sjeldent. Her hjemme har vi i mange år puslet med noe vi har kalt "Singles Klubb". Ikke akkurat single menn, men dere skjønner sikkert.

Club Room hadde vi ihvertfall.

Room with a view

Choclit anyone?, her med min trofaste reisesnurre

Hva er det så å gjøre en fredag. Platesjappe(r) seff.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Bedre halvdel hjemme trodde lite på meg når jeg hardnakket sa at vi skulle holde oss på rommet på kveldene, og ikke gjøre byen denne helga. Raidet kjapt noen sjapper på Camden innimellom de obligatoriske pintsstops samt et smakligt japansk måltid før vi vendte nesen ned mot Earls Court igjen.

Blir innimellom beskyldt for å være sur og sær på sentralen.
    Kan noen fortelle meg hva som er sært med Rory Gallagher, hvit manns gubbeblues? Jeg liker det, og det gjør tidvis Dumbo også.

Sendte en SMS utpå kvelden til Lovequeen med et stemningsbilde fra rommet. Hvorfor gå på byen, når det finnes så mye på flaske som kan medbringes til hotellet (som forøvrig har kjøleskap) Godt selskap og vinylsnurre, hva mer er det å begjære?

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn