Arveprinsen har det helt topp. Har begynt å respondere på musikk, god smak har den lille tassen også. ;D
Viktig å prege unger fra tidlig alderErosLoveking skrev:Arveprinsen har det helt topp. Har begynt å respondere på musikk, god smak har den lille tassen også. ;D
Det er neppe bra nok med kaptein Sabeltann for prinsen ;D Tung punk stilner gråten ;DErosLoveking skrev:Arveprinsen har det helt topp. Har begynt å respondere på musikk, god smak har den lille tassen også. ;D
Litt ymse 60's garage. Var ikke akkurat fra 5 kroners kassa heller........ :65finger skrev:Hvilke singler var det?
Godt å høre! Trodde et øyeblikk at vedkommende strødde rundt seg med singleneErosLoveking skrev:Nå skal det sies at det siste bildet er arrangert. Uhellet med egget var reelt, men singelen ble plassert der svært forsiktig, etter at den delen av gulvet var nøye rengjort. Et sted går grensen for skjødesløs omgang med vinyl.
Hehe. Du kan så si.Oslo2 skrev:Jeg har jo faktisk krangla litt med kablene mine i det siste (kan leses om på min tråd :). Slike kabelkrangler er ikke bare å forrakte, det blir så god lyd i etterkant
Ta deg en krangelen i ny og ne.
det ene eller det andre. Bra blir det okkesomErosLoveking skrev:hmmmmmm
skal tenke på det. Den står jo der, fargerik og fin ved siden av "kjøkkenbordet".
Ikke akkurat nå. Årsregnskapet for jobben skal gjøres opp, og har et aldri så lite høytalerbudsjett utestående ser jeg.Bare de ikke går til skiver da. Fort gjort........
He he. Ikke akkurat, men nå er det bestilt en femdagers i London om noen uker, og da trengs det også litt lompæng. Ellers gikk det jo noen kroner på de to siste messene iår, pluss en liten shoppingtur med Roberten ble heller ikke helt gratis. :65finger skrev:Har du svidd av HT -budsjettet? i så tifelle: KULT