Da må du komme å snekre en større stue TorEr bare et hvileskjær dette, før Q7 er på plass
He-he, men gratulerer med disse vanvittige møblene...... enn så lenge daDa må du komme å snekre en større stue TorEr bare et hvileskjær dette, før Q7 er på plass
Mvh: Espen L
Takker FosseGratulerer med flotte høyttalere Espen! Nydelige saker dette.
Aldri solgt til noen denne mannen vetdu Power`n
Brevare meg vræl"
Hva skjer?
Trudde du var solgt til Alon Wolf for all fremtid.
SF Stradivari SE er jo rett og slett vakre, og noe adeles annet enn Magico Q5.
Har herren godt bort og blitt seriøs klassisk lytter i moden alder?
Gratulerer så megt med NYE smykker i heimen.
Ser frem til besøk av deg SALGratulerer så mye Espen, nydelige møbler!
Kommer på besøk i påsken for en spennende lytt, mine SF Garage når ikke Stadivari opp til spikesene en gang.
Mvh.
SAL
Takker Arnt ÅgeGratulerer med noen perler av høyttalere Espen Finishen på disse er en drøm.
Har sett disse live en gang og måtte snu meg både 2 og 3 ganger
Arnt Åge
Takker Gismo
Har hatt en låt av Admiral P som har surra litt i toppen i det siste som passer godt til disse.Takker Arnt ÅgeGratulerer med noen perler av høyttalere Espen Finishen på disse er en drøm.
Har sett disse live en gang og måtte snu meg både 2 og 3 ganger
Arnt Åge
Er enig med deg angående Finish på disse Ser også mye flottere ut live en på bildet
Har jo bare levd med disse noen dager så skal ikke være for rask i avtrekkeren her, men må si at den tiden jeg har fått lyttet på de så liker jeg måten de presenter lyd på svært godt
Spennende når jeg for mer tid sammen med disse vakre høyttallerene
Aldri solgt til noen denne mannen vetdu Power`n
Brevare meg vræl"
Hva skjer?
Trudde du var solgt til Alon Wolf for all fremtid.
SF Stradivari SE er jo rett og slett vakre, og noe adeles annet enn Magico Q5.
Har herren godt bort og blitt seriøs klassisk lytter i moden alder?
Gratulerer så megt med NYE smykker i heimen.
Ja dette er som du her beskiver noe ganske annet !
PS! Vi tar det over et glass med flytende kornprodukter på Rilano hotell i munchen Power`n
Det skal jeg gjøre vetdu ErikTopp. Du får kose deg med disse i påsken Espen������������
Bare og ta en tur en dag JackXDu skylder meg et nytt tas - sikle - ta - sikle - tur!
(du heldige mann!)
Takker januscpMozart skiver istedet for Mozart kuler...snedig. Grattis med nye HT
Takker nlykkeLitt seint, men gratulerer med nydelige høytalere! Et bra valg!
Hekkan - Det var jo Mozart og ikke Bach. Da melder jeg passHadde nok funnet frem Toccata & Fuge d-moll temmelig kjapt.
En av de få klassiske jeg kan digge.
Vi for sikkert til en lytte dag John Harald.For et påskeegg! Blandet med det beste fra Mozart og mellomtonen til SF Stradivari
Kos deg med disse vakre skulpturene, for i mine øyne er de noen av de peneste høyttalerne som er lagd!
Man lærer mye og endrer smak i løpet av mange år..
NB. Sist jeg opplevde Stradivari (Hvis man ser i bort i fra Stradivari som instrument i klassiske livekonserter) var på Arken i 2004.
Mine inntrykk da var blendet av at jeg den dagen hadde funnet mine drømmehøyttalerne, som nå står i stuen og ikke nødvendigvis er fremtiden.
Siden 2004 har mine preferanser utvikler seg mye, selv det siste året har utviklingen vært veldig stor.
Fidelity nr 11. 6/2004 side 46.
http://www.audiofidelity.no/uploads/2/4/0/6/24060675/11_hele.pdf
Hadde vært gøy å hørt de hos deg!
Da forstår jeg! kjøpte komplett av Mozart og gikk mellom her og fant ikke ToccataHekkan - Det var jo Mozart og ikke Bach. Da melder jeg passHadde nok funnet frem Toccata & Fuge d-moll temmelig kjapt.
En av de få klassiske jeg kan digge.