Butikk besøk nr 2 denne helgen var lagt opp til å dra til audio consult! en butikk jeg har lest og hørt en del om men aldri fått vært på.
Ligger ca 10 - 12 minutter fra selve sentrum med Taxi.
Starter opp med en gang og si at dette er kanskje den mest hyggelige Hifi butikken jeg har vært innom noen gang!!
Sa med en gang jeg kom innom at jeg kun var innom for å se på butikken og gjerne få en god lytt på Audio Note men var ikke ute etter å kjøpe noe som helst.
Dette var da svært så hyggelig at du tok turen svarte daglig leder og startet med og ta meg med i et rom hvor jeg ble bedt på Rødvin og Kaffe
Og dermed var hifi praten i gang
Butikken var regelrett spekket med Audio Note utstyr! Kanskje ikke så rart med tanke på at Audio Note faktisk eier denne butikken.
Jeg ble vist rundt i butikken i alle rom og forklart litt rundt Audio Note og utstyret de hadde inne. Meget imponert over kunnskapen til daglig leder (som vist nok hadde jobbet der i en manns alder) Butikken virket liten i det jeg kom inn men var flere lytte rom i kjeller og i 1 etasje.
Jeg hørte primært på 2 systemer og ble faktisk sittende i flere timer foran dette systemet hvor jeg for det meste var alene i rommet og fikk "go" for å styre musikk/lyd selv hele tiden.
Koster 3,2 millioner danske kroner dette systemet komplett som vist på bildet.
Ellers messig ble jeg sittende en del og lytte til et litt rimeliger Audio Note system også.
Tydelig at musikk var i høysetet i denne butikken! Det var hylle på hylle med vinyl å se.
Svært hyggelig butikk og besøke med en ekstremt dedikert hifi/musikk mann som var daglig leder.
Ditt tar jeg turen igjen neste gang ferden går til København
Mvh: Espen L