bluesbreaker
Hundeeier
Congrats!
Flott platespiller Espen.
Takker blueser`nCongrats!
Takker tkr@Espen L : Flott snurre, grattis!
Jeg prøvde å se på bildene for å finne ut hva slags pickup du hadde fått montert, men det ble for smått for meg- hva er det for noe, en Lyra?
Mvh
Tusen takk GrumpyGratulerer med nytt hus og nytt "innbo"
Takker jonasHGratulerer så mye med vanvittig lekker rigg Espen.
Dette lover godt for mye hygge fremover
Jonas
Flaks jeg hadde ny frisyreFikk besøk av en blid mann fra OHFC i dag
Vis vedlegget 897949
Øystein i full konsentrasjon
Vis vedlegget 897950
Vis vedlegget 897953
Vis vedlegget 897951
Vis vedlegget 897952
Vis vedlegget 897954
Vis vedlegget 897955
Da skal det snurres i vei fremover.
Mvh: Espen L
Takk for en solid og grundig avlevering av riggen ØysteinFlaks jeg hadde ny frisyre
Ble meget bra!
Hyggelig!
Takker!Takk for en solid og grundig avlevering av riggen Øystein
Frisyren din satt som et skudd på bildene
Ha en strålende helg
Takk for det gismoGratulerer så mye Espen, dette ble jo helt rått Ser ut til at dette blir ei stue som man bare vil tilbringe uendelig lyttetid i Lekkert
gismo
Takk for det ablGratulerer med flott platespiller !!
Kan du legge ut noen oversiktsbilder av hele anlegget?
Mvh
Her har du valgt rett Espen virkelig mye fint.Litt mere av det sorte gullet innkjøpt
Clapton skiva fra mobile Fidelity gleder jeg meg litt ekstra til å få snurret
Vis vedlegget 898680
Er bestilt på Big DipperVis vedlegget 898712
Du må jo ha denne
Jeg har hatt min i bestillingen siden oktober.Er bestilt på Big Dipper
Var innom Big Dipper i går, da hadde de fortsatt ikke fått den inn.
Blir som Julaften X10 når jeg skal pakke den opp
3 mars var datoen den skulle ha ankommet Big Dipper i følge nettsiden!Jeg har hatt min i bestillingen siden oktober.
Det ligger en hos Shabby Reckords i HaugesundEr bestilt på Big Dipper
Var innom Big Dipper i går, da hadde de fortsatt ikke fått den inn.
Blir som Julaften X10 når jeg skal pakke den opp
Dette er den samme erfaringen jeg har, har man mulighet og ellers "gidder" å styre med vinyl, er det greit å kunne ha begge formatene, digital og vinyl. Jeg har opplevd innspillinger der jeg helt klart foretrekker digital, men har også en del musikk der jeg helt klart foretrekker vinylutgaven.Har vært veldig glad i det digitale i årevis!
Men etter å ha spilt en del Vinyl etter at jeg på en "happy" dag kjøpte meg en vinyl spiller, så må jeg si at jeg begynner å bli litt over snittet glad i dette sorte gullet.
Liker ikke å komme med for raske beslutninger, men inn trykket mitt foreløpig kan jeg jo driste meg med å skrive noen ord om.
Gode pressinger som feks dette:
Vis vedlegget 903078
Er mitt inntrykk med mine ører at det høres mer behagelig og ikke minst naturlig ut!
Testet direkte streaming V/S Vinyl.
Ble også noe overrasket når jeg snurret litt på denne!
Vis vedlegget 903084
Langt ifra noen god pressing dette (etter mine ører) men det er et "driv" som gjør at jeg sitter å storkoser meg
Så til en overraskelse for meg!
Setter på Anette Askvik.
Vis vedlegget 903091
Her liker jeg det digitale bedre.
Saxophone`n til Petter Wettre på Liberty låten virker som mer dynamisk å noe mer "rett i trynet" noe jeg på den platen liker svært godt!
Vinylen er litt mer rolig og tilbake trukket men ørene mine for ikke den samme "connection" med Anette som jeg får på det digitale!
Dette er bare noen foreløpig inntrykk. Så for jeg se hva jeg bruker mest når det har gått en tid.
Per i dag så koser jeg meg veldig med vinyl spilleren. Synes det er knall gøy å sjekke ut og lære om gode pressinger. Dette har utvidet min hobby.
Heier litt på både digital og Vinyl. Glad jeg nå har begge deler
God helg til deg også StrømDette er den samme erfaringen jeg har, har man mulighet og ellers "gidder" å styre med vinyl, er det greit å kunne ha begge formatene, digital og vinyl. Jeg har opplevd innspillinger der jeg helt klart foretrekker digital, men har også en del musikk der jeg helt klart foretrekker vinylutgaven.
Vinyl kan være riktig så koselig, god helg Espen.
Hei Espen,Har vært veldig glad i det digitale i årevis!
Men etter å ha spilt en del Vinyl etter at jeg på en "happy" dag kjøpte meg en vinyl spiller, så må jeg si at jeg begynner å bli litt over snittet glad i dette sorte gullet.
Liker ikke å komme med for raske beslutninger, men inn trykket mitt foreløpig kan jeg jo driste meg med å skrive noen ord om.
Gode pressinger som feks dette:
Vis vedlegget 903078
Er mitt inntrykk med mine ører at det høres mer behagelig og ikke minst naturlig ut!
Testet direkte streaming V/S Vinyl.
Ble også noe overrasket når jeg snurret litt på denne!
Vis vedlegget 903084
Langt ifra noen god pressing dette (etter mine ører) men det er et "driv" som gjør at jeg sitter å storkoser meg
Så til en overraskelse for meg!
Setter på Anette Askvik.
Vis vedlegget 903091
Her liker jeg det digitale bedre.
Saxophone`n til Petter Wettre på Liberty låten virker som mer dynamisk å noe mer "rett i trynet" noe jeg på den platen liker svært godt!
Vinylen er litt mer rolig og tilbake trukket men ørene mine for ikke den samme "connection" med Anette som jeg får på det digitale!
Dette er bare noen foreløpig inntrykk. Så for jeg se hva jeg bruker mest når det har gått en tid.
Per i dag så koser jeg meg veldig med vinyl spilleren. Synes det er knall gøy å sjekke ut og lære om gode pressinger. Dette har utvidet min hobby.
Heier litt på både digital og Vinyl. Glad jeg nå har begge deler
Takk takk JonasHHei Espen,
Moro du har kommet igang med vinylspilleren
Vil alltid være album som det ene mediet overgår det andre mtp kvalitet, men det er jo litt av moroa også.
Husker dette godt fra jeg hadde Feickert riggen også. Men det er lite som slår å fylle det røde glasset, dempe lyset for å snurre noen kjente og kjære album
Nyt riggen Espen!
Mvh Jonas
Midnight Suger er ett steike bra album, de andre til Yamamoto Tsuyoshi Trio er heller ikke dårlige.
Takk for det FosseGodt å se at du koser deg Espen. Jeg liker også å lese at du ikke er mer blind i forelskelsen enn at du er ærlig på at det tidvis er det ene, tidvis det andre, som er å foretrekke. Ærlig og godt skrevet!
Ja Midnight Suger er en fantastisk plate Singh!Midnight Suger er ett steike bra album, de andre til Yamamoto Tsuyoshi Trio er heller ikke dårlige.