Distinctive
Æresmedlem
Er det andre enn meg som sliter med at man leser 'Milf' hver gang man ser ordet 'Mlife'?
Takk for detGratulere så mye Espen!
Ekstremt lekker sak. Nærmest en lydskulptur.
Så da har du hengt deg på fremtiden. Har selv også vært avventende, og kun streamet fra pc/mob tlf. Men har nå funnet en løsning som er "verdig" til å koble til anlegget. Har gått for Aurender, dog en litt mer moderat løsning enn det du har gått for.
Var rett og slett en knall bra konsert Karmana!Nick Cave som kun stikker innom Tiggerstaden og ikke vestlandets perle Heldiggris!
Takk takkSort eller blank ? Begge varianter er utrolig flotte Espen. Gratulerer så mye.
Takk takk!Masse gratulasjoner, godt du tok en beslutning, etter å ha grublet en stund, som du sa i Horten. Integrert fascinerer meg, lurer fælt på hva som er forskjellen på ditt nye smykke, og kombinasjonen deres av pre og power.
Liver er kort og verden er vill OhYeah!Fa.. Espen!!! Du er stein spikke sprø!!! For et smykke!!! Grattis!!! De gærne har det godt!!! Dette må bare bli helt knall!!!
OhYeah!
Takker blir fint å få den i hus om noen ukerGratulerer så mye med et nydelig smykke
mvh
Jo takk finlydenHallo og takk for sist Espen L
Gratulerer så mye med babyen som snart kommer hjem til pappa;D
Jeg er Hifi-idiot, med du er størst;D
Må få tilbakemelding når den har blitt testet ut noe?
Ha en fin dag!!
Mvh
Finlyden
Det blir noe lignende tror jeg. Har ikke rørt noe av dette siden Horten-messen - Blir en tur på Rockers i kveldEn fredfull lørdag i dag med en ny innkjøpt Jan Gunnar Hoff CD
Vis vedlegget 464314
Og denne bestilt på Ebay i dag
Vis vedlegget 464313
Og litt innom you tube for å konstarere at CD fortsatt holder mål
https://www.youtube.com/watch?v=HnxexlHRY2E
Lørdager hvor man egentlig ikke behøver å gjøre en dritt er godt over snittet godt for Espen L!
Ønsker alle en fredfull lørdag å gjerne med litt kornprodukter eller lignende i glasset
Mvh: Espen L
For ikke å snakke om hva musikerne som akkompangnerer henne leverer.Hadde en flott kveld på konsert med Kari Bremnes i Skien i dag.
Har vært på konsert en del ganger med denne damen og hun leverte igjen
Vis vedlegget 464057
Kos deg på konserten EvoJeg skal til spektrum i kveld
O
Takk,det var bra konsert selv om de er blitt gamle og slitene kan de fremdeles spille musikk. De var ikke noen ræsere på senen akkurat!Kos deg på konserten EvoJeg skal til spektrum i kveld
O
Enig de holder spillemessig fortsatt koken var en fin kveld for min del.Takk,det var bra konsert selv om de er blitt gamle og slitene kan de fremdeles spille musikk. De var ikke noen ræsere på senen akkurat!Kos deg på konserten EvoJeg skal til spektrum i kveld
O
O
Du kan vel i steden for hoppe frenetisk rundt blandt publikum. Ta sjansen på at du ender som berømt og ikke beryktet! Alltid en hårfin balanseEnig de holder spillemessig fortsatt koken var en fin kveld for min del.Takk,det var bra konsert selv om de er blitt gamle og slitene kan de fremdeles spille musikk. De var ikke noen ræsere på senen akkurat!Kos deg på konserten EvoJeg skal til spektrum i kveld
O
O
Om ca 2 uker skal jeg på Ingebjørg Bratland, blir vel ikke noe hopping rundt på scenen på den konserten heller selv om hun er en del år yngre
Du kan jo stagedive. En reaksjon vil du iallfall få.Du kan vel i steden for hoppe frenetisk rundt blandt publikum. Ta sjansen på at du ender som berømt og ikke beryktet! Alltid en hårfin balanseEnig de holder spillemessig fortsatt koken var en fin kveld for min del.Takk,det var bra konsert selv om de er blitt gamle og slitene kan de fremdeles spille musikk. De var ikke noen ræsere på senen akkurat!
O
Om ca 2 uker skal jeg på Ingebjørg Bratland, blir vel ikke noe hopping rundt på scenen på den konserten heller selv om hun er en del år yngre
Joda stagedive kan jeg jo prøve, kanskje Ingebjørg B kommer etter!Du kan jo stagedive. En reaksjon vil du iallfall få.Du kan vel i steden for hoppe frenetisk rundt blandt publikum. Ta sjansen på at du ender som berømt og ikke beryktet! Alltid en hårfin balanseEnig de holder spillemessig fortsatt koken var en fin kveld for min del.Takk,det var bra konsert selv om de er blitt gamle og slitene kan de fremdeles spille musikk. De var ikke noen ræsere på senen akkurat!
O
mvh
Joda stemmer det baluba det sitter en Streamer i denne + DAC.Heftig! Integrert med streamer?
Hmm... tja... skal ikke se bort ifra det bluesbreaker
Ja dette gleder jeg meg til FosseDette ser heftig ut Espen! Tipper du gleder deg til juleferie.