Bør prøve meg på en MartiniTror dette er et anlegg "James Bond" ville hatt, eller hva, Espen?
Mvh Kjell

Mvh: Espen L
Bør prøve meg på en MartiniTror dette er et anlegg "James Bond" ville hatt, eller hva, Espen?
Mvh Kjell
Vel, møbelet er faktisk 52 cm dypt! som er dypere en vanlig standard.Veldig flott!
Har du tenkt tanken om at du trenger et dypere møbel?
(Griller i hodet deles ut villig vekk.)
Takk takk FosseGratulerer med ny forsterker Espen! Flott oppsett.
Takker GismoOg der var den på plass i racket Espen
Gratulerer så mye med en annerledes med særs lekker amp
Full match med stua forøvrig registrerer man jo også
Hvordan rør sitter der i denne fra produsent?
gismo
Veldig hyggelig å ha deg på besøk igjen Jabba_JabbaSå har jeg vært en liten tur hos Espen L. Her går hifi og waf sammen hånd i hånd og det er riktig så lekkert. Demping og diffusjon er gjort på en smakfull måte, og platene i taket må man se etter for å i hele tatt legge merke til de.
Siden jeg var der sist gang har platespilleren forsvunnet og en ny forsterker kommet på plass sammen med en ny streamer. Vi var tre stykker på besøk samtidig og verten tok noen eksempler fra sin spilleliste. For å gjøre historien kort så var det her ingenting å savne, utrolig så mye bass det ble av de tre syv tommers elementene. Over den var det en deilig mellomtone som ikke gjorde noe galt.
Kanskje gjorde diskanten litt mindre ut av seg på enkelte sanger en det jeg er vant til fra mitt InnuOS/MSB sett, men det trenger jo ikke å være noe galt i det. Dette her kunne alle som frekventerer Hifi-sentralen fint levd svært så lykkelig med, uansett utgangspunkt.
Takk for i kveld
Da stemmer jeg for å trekke fjernkontrollen med elefant forhudFjernkontrollen burde vært kledd i lær, i samme farge som forsterkeren. Spør om ikke de kan lage en for deg![]()
Spørs om jeg hadde justert volumet opp å ned, vis jeg fikk en følelse av en elefant snurre bassDa stemmer jeg for å trekke fjernkontrollen med elefant forhud
Slitesterkt og lang varighet.
Hehehehe...kun det beste er godt nok for kjøpmannsdisponenten i Skien vet duSpørs om jeg hadde justert volumet opp å ned, vis jeg fikk en følelse av en elefant snurre bass
Du unner meg mye rart Power`n
Vi møte jo snart på mesa I Munchen (satser på du har bestilt Rilano hotell) da for vi ta en forhuds diskusjon over litt flytende kornprodukter
Mvh: Espen L
Det var ett flott rackEspen`s Burmestersystem
Her kommer flere bilder![]()
En del år siden dette!Det var ett flott rack![]()