Var du på våler banen i fjor ? Bilen ser veldig kjent ut . Jeg kjørte en mørke blå 164 super .Her er en Alfa med motor fra samme man (PACE engineering) som har levert fex veiv og stempler til min ikke ferdige motor.
Jeg vil selvfølgelig ende opp med en litt mildere motor da min skal brukes på gata og trackdays.
Jeg var også på ID i fjor ja, jeg kjørte grå 83 Gtv med Turbo både i fjor og i år.Var du på våler banen i fjor ? Bilen ser veldig kjent ut . Jeg kjørte en mørke blå 164 super .Her er en Alfa med motor fra samme man (PACE engineering) som har levert fex veiv og stempler til min ikke ferdige motor.
Jeg vil selvfølgelig ende opp med en litt mildere motor da min skal brukes på gata og trackdays.
[video=youtube_share;L5BBS4jd980][/video]
[video=youtube_share;fnVwE9rbTz0][/video]
Jeg fikk med meg at du solgte 164, flott bil.Har dessverre solgt bilen . Angrer litt på det, men det blir alfa igjen når jeg har en egen garasje :
Strøken bil. Er det 3.0 motor?
Hæhæ den der traff godt, bare bytt ut katt med hund eller kjærring.;D
Takk jeg begynner å bli småfornøyd med Alfa stallen, 5 hopper der nå.Masse feelgood!!
Enig med VVS mannen. Smaker på det selv også.
Om du så mye som aner en tanke på oppgradere noe som helst på anlegget blir det sansynligvis $$$$$$$$$$$!!!
Bruk peng på plater, bensin og polering!!
Bælfeit Alfa`s!!!
Til og med James Bond kjørte Alfa
Vis vedlegget 470675
Stjal han ikke den fra ei dame som gikk inn i en butikk?Takk jeg begynner å bli småfornøyd med Alfa stallen, 5 hopper der nå.Masse feelgood!!
Enig med VVS mannen. Smaker på det selv også.
Om du så mye som aner en tanke på oppgradere noe som helst på anlegget blir det sansynligvis $$$$$$$$$$$!!!
Bruk peng på plater, bensin og polering!!
Bælfeit Alfa`s!!!
Til og med James Bond kjørte Alfa
Vis vedlegget 470675
og du har nåkk helt rett i at et nivå til opp vil koste en god del men noe smått kan jeg fortsatt gjøre som ikke koster skjorta, leke med akustisk ventil til bakkammer på horna, kjøpe et par ekstra, 2242/2258, aquaplas membran til 2446 kansje( hva koster det?), virker som du og JoHoo mener det er verdt oppgraderingen selv med deling på 8kHz?
Klart 007 også kjørte Alfa, mannen har god smak.
Begge blant mine klare sytti/åtttitallsfavoritter. ;DNesten, hun sto vel i en telefonkiosk.
Det var i Octopussy fra 83, min Gtv er også en 83mod.
Det er forøvrig Giorgetto Giugiaro som designet både 116 serie Gtv og Lotus Esprit.