Distinctive
Æresmedlem
Forsåvidt enig, men jeg synes allikevel at folka bak produktet hadde baller når de gjorde dette (cred aplenty).Jeg er villig til å møte deg litt halvveis her.Alt jeg ber om er at det må gå an for en journalist å velge/foretrekke et produkt uten å måtte forholde seg til en dissekering (diskreditering?) ut i uendelige utredninger rundt svakheter rundt konklusjonene når resultatene fra en lytteseanse tilfeldigvis avviker fra forventningene. Og når man så foretrekker det andre produktet, da er det ‘lyrikk’ man bedriver.
Jeg har ikke sett ett eneste kritiske argument der hvor Vera har fått panegyriske tilbakemeldinger i motsetning til AN/Doxa/Topping.....
For det jeg ikke fatter og begriper er hvorfor Rognlien ble vist den tillit å vurdere dette apparatet. Klart Vera har jo fått noen sider med markedsføring her. Bare lurer på hvem som er kundegruppen for denne boksen med modifiserte? hyllevaremoduler, som det jo går 20 av på dusinet? Siden de nå en gang viste Rognlien den tillit må jeg tro de siktet seg inn på hans fanskare og de som synes han tilfører noe positivt, slike som deg Distinctive, men de feilvurderte åpenbart Rognlien. Hvordan, fatter jeg heller ikke? Armand, Orso mfl har vært aktive så lenge og måtte ha kjennskap til Rognlien i en evighet. At de i ettertid fulgte opp med noen litt latterlige unnamanøvre sementerte det faktumet at vi her snakker om et helt ordinært produkt, som du ville kalt det, mediokert.
Men for siste gang. Fatter ikke at de viste Rognlien den tillit? Hva tenker du Asbjørn, du har jo en årrekke frontet kampen mot de kulørte mediers villedning?
Mulig man tenkte at med Rognlien faller den siste bastion hvis han elsket Vera?